Zobacz pełną wersję : cykliczny wątek o bajkach (rowerach... w sensie ;) )
Żeby nie było, ja nie gloryfikuję rowerzystów :-) Po prostu piętnuję chamstwo i ignorancję w każdym wydaniu. Tak samo denerwują mnie rowerzyści na chodnikach, przepychający się między pieszymi, kierowcy na trawnikach, czy piesi na DDR, czy tam na środku ulicy.
A że jestem po 33% kierowcą, rowerzystą i pieszym to wiem, że się da. :-)
sokolnik
05-05-2023, 15:51
Ja na pasach przejeżdżam... Ba nawet na czerwonym czasami :) żadna policja nie dogoni mnie na elektryku :) a raz policja stała przejechalem i nic, bali się :)
Ja na pasach przejeżdżam... Ba nawet na czerwonym czasami :) żadna policja nie dogoni mnie na elektryku :) a raz policja stała przejechalem i nic, bali się :)
Kiedyś mnie pani policjantka suszyła, ale tak ładnie się do niej uśmiechnąłem przejeżdżając obok 70ką, że nie zdążyła wciągnąć lizaka :D A może nawet tego nie widziałą, kij tam ją wie, ale nie zdążyła, nie gonili :D :) W każdym bądź razie nadal mam kartotekę czystą :D
sokolnik
05-05-2023, 16:02
Ja ostatni mandat mam między Płockiem a Warszawą ze stycznia 2020 jak jechałem za karetką z moim dzieckiem... Pani policjantka na to że musi dać mandat i dała 100 zł chyba jakiś najniższy No może 200 zl nie pamiętam ale faktycznie jest on w historii na moim profilu US chyba, wiem bo widziałem jak rozliczałem pitu pitu he wtedy jakiś mandat to nie był problem... Ale już 3 lata minęły to się wyzerowało moje konto. Więcej mandatów nie miałem chyba he bym pamiętał :)