Tak, sam. Trochę dziwaczne światło, ponieważ było już po zachodzie słońca, ale ono jeszcze jakiś cudem oświetlało te chmurki.
Szukaj
Tak, sam. Trochę dziwaczne światło, ponieważ było już po zachodzie słońca, ale ono jeszcze jakiś cudem oświetlało te chmurki.
No i teraz mam dylemat.
Czy ten widoczek z ciezarowka... czy watrobka. Jedno i drugie fajne. Ale kazde w inny sposob.
Tez fajne z tym Truckiem na tle gor. Choc bylo by lepiej ciut szerzej (choc w sumie wtedy byloby mniej szczegolow na ciezarowce a to jest akurat fajne) i moze mniej centralnie.
Ale ogolnie odbior pozytywny.
A z watrobka. Myslalem ze w Stanach to tylko steki i burgery czy frytki jedza.
A tu swojska watrobka.
Myslalem ze to typowe dla Polski; watrobka, flaczki, ozorki i inne podroby, tudziez golabki.
Jeszcze napisz ze kotlety mielone maja.
Fuji S5Pro / D90 / F801 / F601 / Reflecta / N16-85VR / N50f1.4G / T70-300 / S24-70HF / H50f2 / Benro A-198n6 / Triopo B3 / CPL / Cokin / Hitech.
Pozdrawiam, Krzysiek.
Wszystko zależy gdzie. Flaczki, gołąbki, gulasze, najróżniejsza kiełbasa ze staropolskich receptur, wszystko zawsze świeże i smaczne. Ale to tylko w polskich sklepach w Chicago. Dlatego mieszkam, gdzie mieszkam.
Ta wątróbka była na truck stopie w Kentucky, prowadzonym przez Hindusów. Kiedyś jadłem tam kozinę w curry i też była dobra. Znaczy nie strułem się. Natomiast typowo amerykańskich knajp unikam z założenia.
Ten truck z 57, to po kolizji czy też ruda podjada te ciężarówki zanim wykończy je przebieg?
A przy okazji ile "żyje" taka ciężarówka? Te na zdjęciach zazwyczaj wyglądają na raczej nowe.
Ciągnik prawdopodobnie po kolizji i miał wymienioną pokrywę silnika. Pokrywa o ile się nie mylę wykonana jest z włókna szklanego.
D7500, N50 1.8, N70-300 AF-P
Tak, pokrywy silnika robi się z włókna szklanego. Generalnie trucki nie mają problemu z korozją. Niechlubnym wyjątkiem była poprzednia generacja Volvo, gdzie lubiły rdzewieć dolne ranty drzwi, no i ta nieszczęsna rama, która była pokryta nalotem już po 2-3 latach eksploatacji.
Jeśli chodzi o żywotność takiego ciągnika, to przeważnie remont silnika robi się w okolicach miliona mil, potem robi drugie tyle. Typowa skrzynia manualna bez synchronizatorów wytrzymuje 1,5 - 2 mln mil. Większe firmy biorą trucki w leasing na 3-5 lat i przy przebiegu około 500 tys. mil wymieniają na nowe.
Skontaktuj się z nami