PDA

Zobacz pełną wersję : Kulinarnie

Strony : [1] 2 3

Pilej
22-10-2020, 11:02
Próbuję swoich sił w różnych dziedzinach :)

1.
44408

2.
44410

3.
44411

4.
44412

5.
44413

Pilej
22-10-2020, 18:59
6.
44420

7.
44421

8.
44422

9.
44423

10.
44424

Bartolini82
22-10-2020, 19:04
Nie znam się na technikaliach w tej kategorii, ale optycznie, bardzo podoba mi się 6, 9, 10. Szkoda tylko uciętej gałązki na 9 ;)

Kojocisko
22-10-2020, 19:42
Mnie te zdjęcia generalnie się podobają. Na dwóch (jajaka i cebule) trochę za mocno moim zdaniem doświecona są odbijające powierzchnie. Oczywiście dam radę się przyczepić do prawie każdego ze zdjęć na poziomie pomysłu, ale ładniejszych nie zrobię :-)

wikary
22-10-2020, 20:26
Najbardziej mi przeszkadzają te wszystkie "brudy"- pyłki, rozchlapany olej na patelni... a ze światłem też trzeba by powalczyć ;)
Pozdro!

Pilej
22-10-2020, 20:29
Dzięki za odpowiedzi :) wikary masz rację, za mało retuszuję, można by się pozbyć wielu brudów.

jurkarol
22-10-2020, 20:35
Serwetka pod waflami robi wrażenie szarej, bo nie widać tych wzorków, to że taka jest, to trudno, ale ma wyglądać apetycznie. Może użyj innej weselszej
Ad. 4 - kto tak układa sztućce na ukos :)

Znaczy ogólnie jest smacznie ;)

AMARILLO
22-10-2020, 20:44
Pilej te kompozycje są fajne, jedynie co mi się nie podoba to te małe deseczki (małe) na których umieszczasz te kompozycje a przykładem jest ta z wędliną kiełbasa i z mąką i jajkiem -próbowałeś zrobić ciasto na tej deseczce :mrgreen:

Pilej
22-10-2020, 20:54
jurkarol Dziękuję :) Mam też kadr z innymi serwetkami, może później wstawię. Co do widelca, to tak jakoś mi się ułożyło. :) AMARILLO Dzięki :) No ciasto ciężko by zrobić na takiej deseczce.

Adam Okuń
22-10-2020, 21:46
Czymś doświetlasz?

Pilej
22-10-2020, 21:49
Czymś doświetlasz?

A to różnie, niektóre światło naturalne + blenda, a niektóre 1 lampa z softboxem + też blenda. No i kombinuję z zastawkami, żeby przyciemnić tło na przykład.

Adam Okuń
22-10-2020, 23:53