Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Smile Portretowy debiut...

Witam!
    Przedstawiam pierwsze swoje zdjęcie w tym dziale.
    Jako że jestem początkującym amatorem fotografii mile widziane uwagi i krytyka, której zapewne nie zabraknie

D70s, F-801s, N50 f/1.8, N18-70/f3.5-4.5, Jupiter 135/f3.5, SB-600, Lowepro Mini Trekker AW, Hama Defender 180, statyw i parę filterków...

Domyślnie

moim zdaniem, jak na debiut to jest O.K. Dawaj więcej... Do albumu sobie wrzucić można

Domyślnie

Więcej narazie nie ma... Tak jak mówiłem, dopiero zaczynam, a to zdjęcie zostało zrobione na prośbę znajomego (tego na zdjęciu). W najbliższym czasie postaram się o więcej.

Może jakieś wskazówki co do kadru, kolorków...
    D70s, F-801s, N50 f/1.8, N18-70/f3.5-4.5, Jupiter 135/f3.5, SB-600, Lowepro Mini Trekker AW, Hama Defender 180, statyw i parę filterków...

Domyślnie

Co do sugestii, to możnaby rowery gdzieś schować, koszulkę wyprasować, usta zamknąć, tło przemyśleć. Można też zawsze zastanowić się chwilę - o czym mówi to zdjęcie? Kogo przedstawia? Co ten człowiek robi w tym momencie? Jak to robi? Co mu się odbija w okularach? Czemu się garbi?
    Ale, to jak ktoś lubi trochę więcej myśleć i kombinować

Domyślnie

Rowerki zauważyłem dopiero przy obróbce (za mały ten wyświetlacz w D70...), koszula z gatunku "nieprasowalnych" tło przyznam, że dość przypadkowe. Znajomy to taki typ "obserwatora" i właśnie jest w "pracy

Dzięki za komentarz dający do myślenia

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Challenger426 Zobacz posta
    Rowerki zauważyłem dopiero przy obróbce (za mały ten wyświetlacz w D70...), koszula z gatunku "nieprasowalnych" tło przyznam, że dość przypadkowe. Znajomy to taki typ "obserwatora" i właśnie jest w "pracy

Dzięki za komentarz dający do myślenia
    Co do tego myślenia - przepraszam - jest piątek, nie wiedziałem, że przed weekendem przeczytasz!