Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Domyślnie witam prosze o ocene

prawdziwe morkskie oko a nie jak tamte w gurach

a to co powiecie na to

tak nprawde jestem nauczycielem języka polskiego i pisze prace za wynagrodzenie odpowiednie o kontakt prosze na gg 1413183

Domyślnie

Jeżeli mam ocenić te zdjęcia, to są one na ocenę niedostateczną (mam jednak nadzieję, że po prostu złe zdjęcia ci się zaznaczyły - np. zamiast DSC 9989 pociągnąłeś DSC 9998, a 9998 miało akurat być do wyrzucenia).

pozdrawiam

Domyślnie

qwerty....ależ ty dowciapny!
    jedziesz po wszystkich i speca udajesz... a moze pokaż swoje.. a potem wystawiaj oceny "niedostateczne"...!

moim zdaniem kadry bardzo slabe..
    ale podoba mi sie ekspresja na twarzy dziewczyny z #1

no i WB na #2
    www.trphoto.pl
    D70(NIE CHCE GRIPA) / D200(MAM GRIPA) Nikkor 10.5mm/50mm/28-70mm/80-200mm SB 26/800 ..I na smaczek ... 622 Sunpaczek

sailor
    Gość

Domyślnie

qwerty....ależ ty dowciapny!
    dowciapny czy nie ale szczery ..
    a zdjecia .. ciezko cokolwiek pozytywnego o nich powiedizec pozatym ze udalo sie autorowi znalezc przycisk wyzwalanai migawki

speca udajesz... a moze pokaż swoje..
    tez mnie czasem wqrza ale zapeniam cie ze zdjecia robi calkiem przyzwoite

Domyślnie

nie ma to jak zacząć dzień od komplementu - dziękuję
    pozdrawiam

Domyślnie

Witam serdecznie - do rzeczy:
    Podoba mi się pomysł na zdjęcie nr 1. Szkoda, że jest fatalnie doświetlone, ale technikę zawsze można poprawić - z pomysłami na kadr już nie jest tak łatwo.
    Poza tym sugerowałbym bardziej zdecydowane przycięcie z prawej - schowałbym całe ucho dziewczynki...

Drugie zdjęcie niestety fatalne: chaos w kadrze, za duże lub za małe ucięcie głowy [po co?], totalne przepalenie z prawej. Te i jeszcze parę innych błędów można wybaczyć, jeśli zdjęcie jest sytuacyjne, popełnione dla uchwycenia chwili - w tym pobrazku ojęcia nie mam co autor chciał przekazać.
    Pozdrawiam, Adam.