Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: D70 kupiłem

Domyślnie D70 kupiłem

Witam wszystkich
    Przepraszam jeżeli mój pierwszy zamieściłem nie tam gdzie trzeba.
    Temat jest taki,ze właśnie dzisiaj stałem się mam nadzieję szczęśliwym posiadaczem D70.
    Kupiłem samo body i teraz mam gorącą prośbę o dwie rzeczy:
    - po pierwsze poszukuję instrukcji pl do tego modelu,
    - po drugie proszę o podpowiedź w jakie szkło mam zainwestować nadmienie, że jestem typowym amatorem bez szczególnych wymagań. Do tej pory pstrykałem Eos-em 300 Canona niestety koszty wywoływania zdjęć skłoniły mnie do zakupu cyfrowej lustrzanki.
    Czy w granicach max. 500 zł dobiorę jakieś szkło (jestem świadomy, ze nie będzie to cudo).
    Niestety na razie nie łapię się w oznaczeniach obiektywów D,G i potrzebuje pomocy.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez fendero Zobacz posta
    Witam wszystkich
    (...)
    Czy w granicach max. 500 zł dobiorę jakieś szkło (jestem świadomy, ze nie będzie to cudo).
    (...)
    Polecam Nikkor 50/1.8 <- to jest cudo.
    Nikon D80 + śmieci, I jeszcze D300 teraz mam.

Gaduła Awatar timi
    Miasto
    Golub-Dobrzyń
    Wpisów
    3

Domyślnie

Okres jakie będziesz robił zdjecia . Ja również do 500 zl polecam 50 1,8.

Domyślnie

Skoro chcesz przeznaczyć 500 zł to bardzo niewiele zatem polecam Ci jedyne dobre w tej cenie szkło Nikkora 50 1.8D - około 500 zeta nowe chodzą

To świetne jakosciowo szkiełko..ale skoro chcesz mieć jedno uniwersalne to raczej byś zapewne jakiegoś zooma wolał...no cóż żadnego dobrego zooma za taką kasę nie kupisz....jak dorzucisz jeszcze 500 to można Ci będzie coś doradzić

Domyślnie

no 50 to rzeczywiscie megauniwersalnie na dx mozesz wyrwac za ta kase uzywke 24/2.8 albo 28/2.8 ktorych kat widzenia jest faktycznie uniwersalny na cyfrze.

Domyślnie

dziękuję za pomoc
    czy tym obiektywem 50 można robić i szeroki kat i "troszę " tele.