Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Domyślnie Aparat dla amatora

Witam planuje zacząć przygodę z fotografią i mam pytanie do osób które się trochę wiedzą na ten temat na razie rozważam zakup Lustrzanki Nikon D90 bądź Nikon D3100 i chciałbym uzyskać pomoc przy wyborze oraz dopasowanie Obiektywu (Fotografie były by bardziej Portretowe/plenerowe) Dodam że jestem TOTALNYM amatorem (Na sprzęt mogę wydać do 4 tysięcy ale wiadomo nie chce tyle wydać :P ale "mogę" )

Domyślnie

Czy to będzie Twoja pierwsza lustrzanka? Czy to są Twoje pierwsze kroki w dziedzinie fotografii? Miałeś już może jakiegoś zaawansowanego kompakta?
    Jeśli oczekujesz, że lustrzanka zrobi za Ciebie sama piękne zdjęcia w trybie "zielonym", to lepiej nie kupuj, tylko poszukaj jakiegoś dobrego kompakta (np. Sony). A jeśli chcesz się wciągnąć w tajniki fotografii i próbować wycisnąć więcej na ustawieniach manualnych, wtedy polecam "lustro". D90 ma lepszą ergonomię i dodatkowy górny wyświetlacz, natomiast D5100 jest nowszą puszką. To tyle na wstępie ...
    D850 + Irix 11/4 + N24-70/2.8 + N70-200/2.8 FL + N105/1.4E ED + S35/1.4 + S50/1.4 + S135/1.8 + T17-35/2.8-4 + T85/1.8 VC + SB910 + Navigator X + trochę umiejętności i dużo planów

Domyślnie

- Miałem styczność z lustrzankami, ale do własnych celów to pierwsza
    - Tak na poważnie to byłyby, to pierwsze kroki w dziedzinie fotografii
    - jak wspomniałem wcześniej ...
    - Nie oczekuje, bo wiem, że trzeba będzie uczyć się w praktyce jak i w różnych innych źródłach
    "Ja chce zacząć przygodę z fotografią" już nie jeden raz miałem podobne postanowienia i dążyłem do celu aby się spełniały oczywiście nie wszystko mi się udało/udawało i, jeżeli byłoby tak w przypadku fotografii to na pewno bym nie uznał pieniądze za stracone, gdyż mi na takie rzeczy nie szkoda, więc prosił bym aby nie kwestionować mi co chce robić, bo i tak to będę robił
    I teraz pytania ode mnie
    - Czyli Nikon D3100 odradzasz ?