Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Hania

Domyślnie Hania

Witam
    Przedstawiam sześciodniową Hanię

1.

2.
    I am a Nikon girl

Domyślnie

Swietne.

Domyślnie

Cudnie, tak delikatnie i pastelowo... brawo.
    Pozdrawiam
    pralka Siemens, żelazko Tefal, kuchenka Samsung, stolik najtańszy z ikei

Domyślnie

1-ka świetna...
    D300s/MB-D10/17-55/35/50/85/70-200/SB600/ i ... brak czasu! Fuji X-T10/X-T20/18/35/56...

Domyślnie

Kasiu, ktoś Ci kiedyś zarzucił, że Twoje prace nie są kreatywne (te same dobrze znane schematy). Oparłaś, że robisz to co się sprzedaje. W tej kwestii nic się nie zmieniło, ale zdjęcia nadal są rewelacyjne. Dla mnie dwójka.

Domyślnie

Zastanawia mnie,dlaczego np.fotografom ślubnym nikt nie zarzuca,że są schematyczni i trzaskają kotlet dla pieniędzy.Tak samo w dziale portret.Mnóstwo tam typowo komercyjnych sesji mających niewiele wspólnego z polotem i artyzmem.Ja jestem fotografem drugiej kategorii,mało kreatywnym i fotografującym packshoty,bo wybrałam fotografię dziecięcą... Niestety nie mam bogatego męża ani ojca milionera,muszę jakoś zarabiać na życie i staram się wykonywać swoją pracę najlepiej jak potrafię.
    Jakiś czas temu postanowiłam zrobić coś innego niż do tej pory,portrety starszej nieco dziewczynki w nostalgicznym klimacie.Też się nie podobało,bo za smutno,bo kolory nie takie...
    Cóż,być może nie ma dla mnie miejsca na tym forum wśród tylu wybitnych i kreatywnych fotografów.
    Dziękuję za wszystkie wizyty.Miło,że jednak komuś przypadły do gustu moje prace
    Pozdrawiam!
    I am a Nikon girl

Domyślnie

e tam nie dołuj się.
    Zdjęcia bardzo fajne, a 2 mnie powaliła. Jakim obiektywem strzelane?
    Sam robię komerche bo trzeba dorabiać, ot takie życie.
    Oceniam zdjęcia pod kątem czasem technicznym, ale generalnie pod kątem estetyki i subiektywnego odbioru.