Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Chwila relaksu

Smile Chwila relaksu

Troszkę cieplej i ...mój pierwszy raz ,w tym roku..
    Kilka chwil nad pobliska sadzawką,jeszcze częściowo zamarzniętą... Objechałem dookoła.
    Czysto dokumentacyjnie,z samochodu.
    N 300/4+TC1.7II

1.

2.

3.Niestety,odległość ponad 200m.
    Zaskoczył mnie swoją obecnością w tym rejonie.

Pozdrawiam
    Andrzej.

Domyślnie

Kurrrcze, Andrzej ruszyłeś się wreszcie! Będzie trochę trudniej jak ze statywu ale to kwestia wprawy bo z podpiętym TC1,7 to się trochę szuka celu - sigmy pod tym względem są lepsze bo jest możliwość zumowania.
    Po drapolu widać że dobrze sobie poradziłeś. Ostatnie b. dobre na strzał na taką odległość. Dawaj następne z podejścia. Witam w świecie "łazików"
    pozdrawiam
    Mariusz
    Ostatnio edytowane przez ekonet ; 01-04-2011 o 15:08 Powód: orto. ("wreście")
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Dawaj następne z podejścia
    ...chyba z ..podjazdu...
    Pewnie nie będzie to szybko,nie mam jakoś....motywacji...
    Pozdrawiam
    Andrzej.

Domyślnie

Jedynka bardzo fajna
    Motywacją do wyjścia niech będzie wiosenne powietrze, którego coraz więcej Tylko pamiętaj - wysiądź z samochodu
    Jest 10 rodzajów ludzi, ci co rozumieją arytmetykę binarną i ci co jej nie rozumieją.

Domyślnie

Szczerze mówiąc najbardziej ucieszył mnie orzeł,mimo że daleko.
    Przez pewien czas spacerował sobie po lodzie,ale mu sie znudziło odganiać się od wron i mew...jak wysiadłem z samochodu ....odleciał...Jakimś cudem trafiłem kilka fotek,ale jak widać "rzadkiej urody" i to tylko dlatego ,że nie używam,nigdy,statywu..Ręka pewniejsza,do czego też przyczynia się trening strzelecki,czysto sportowy ,zaznaczam..Giwera + luneta to też kilka kilogramów...
    Na drugiej focie jest kura pospolita,ale dałem,bo przez kilka minut był w takiej pozie i ....puszczał sobie bulbony nosem...czyścił,miał katar wiosenny..?..