Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Domyślnie Nikon do 2100zł

Witam, chciałbym kupić Nikona do 2100zł. Jestem amatorem, lecz umiem posługiwać się trybem manualnym.
    Fotografuje :
    - zachody słońca
    - krajobrazy
    - kwiaty/makro
    - ludzi

Wymagam :
    - obiektyw szerokokątny
    - dobra ergonomia - gumowy uchwyt - antypoślizgowy
    - możliwości ostrzenia pierścieniem
    - prostej obsługi - intuicyjna
    - czasów 1/4000 i krócej, 1/30 i dłużej
    - stabilizacja i silnik autofocusa - obiektyw/body
    - pewne trzymanie - możliwość pewnego chwytu za obiektyw
    - duży wizjer - większy od wizjera w Fuji S1500
    - lepsza jakość zdjęć od Fuji
    - małe szumy przy ISO 800 i 1600

Domyślnie

Za nieco ponad 1000 zł kupisz D50 lub D70(s) z obiektywem. Na początek zabawy z lustrzanką spokojnie wystarczy. Sam używam D50 i jestem bardzo zadowolony. Nie wiem jak jest z szumami na ISO 800 i 1600 bo nie używam ich (max 400). Z tego co wyczytałem na forum wynika, że 70 gorzej sobie radzi w tym względzie.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez filipP1996 Zobacz posta
    Wymagam :
    - obiektyw szerokokątny
    - stabilizacja i silnik autofocusa - obiektyw/body
    - duży wizjer - większy od wizjera w Fuji S1500
    Po co Ci stabilizacja w obiektywie szerokokątnym? Nie widzę zastosowania, ani nie znam takich obiektywów. Większy wizjer od Fuji S1500 to mam nawet w drzwiach, każda lustrzanka ma większy. Ja bym się skłaniał do D50. Wizjer nie jest zbyt duży, ale na pewno lepszy niż w S1500.

Domyślnie

To znaczy, że chcesz kupić jakiegoś Nikona z obiektywem szerokokątnym i stabilizacją? Za 2100?
    Kup Sony, albo Olympusa.
    Piotr

D90; N18-105 f/3,5-5,6; S10-20 f/3,5; N50 f1,4G

Domyślnie

D60 + N18-55vr - koszt ok 1000zł ewentualnie N18-105VR
    Ostatnio edytowane przez Bonthyc ; 11-09-2010 o 20:44

Domyślnie