Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Cool LAO-CHE [koncert]

Kilka strzałów z ostatniego koncertu.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
    D40 | 18-55 | SD-2GB | UV-52mm | Trumny z tektury falistej | Patenty | Nikon? | Ostre Koło | RENTANAL

Domyślnie

nie znam się na takiej fotografii ale 5 mi się bardzo podoba

Domyślnie

Nie znam się na nieznaniu się, ale niezła robota. Porządna jakość, a parametry robią wrażenie
    N

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Uysy. Zobacz posta
    Porządna jakość, a parametry robią wrażenie
    A tam... Ta dzisiejsza technologia. Trochę "szkoda", że współczesne aparaty są tak małowymagające i wybaczające błędy obliczeniowe.
    Czasem jak wezmę starego Zenita do ręki to sobie myślę: "Ech, kiedyś się tym pracowało... I się dało..."
    Tak, czy siak, dzięki za komentarze
    D40 | 18-55 | SD-2GB | UV-52mm | Trumny z tektury falistej | Patenty | Nikon? | Ostre Koło | RENTANAL

Domyślnie

Zdecydowanie fot. 5 najlepsze z zaprezentowanych.
    Natomiast na fot. 2 pociesznie wyszedł ten perkusista

bth
    Gość

Domyślnie

Dobre technicznie, ale kadry już bez zachwytu, w zasadzie tylko 8 mi wchodzi (ze stricte muzycznych ujęć). Kadry typu: język na wierzchu, zez albo nienaturalnie otwarta japa zamiast do galerii raczej do kosza. Co one wnoszą (w tym przypadku) oprócz ośmieszenia muzyka?

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez bth Zobacz posta
    Kadry typu: język na wierzchu, zez albo nienaturalnie otwarta japa zamiast do galerii raczej do kosza. Co one wnoszą (w tym przypadku) oprócz ośmieszenia muzyka?