Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Mała Maja

Domyślnie Mała Maja

Totalny spontan odwiedziny u znajomych u których wyzwoliłem pare razy migawke. Nie mam doświadczenia w foceniu maluchów, w zasadzie to mam teraz zamiar sobie coś z małą Mają zaplanować. Krótko i na temat pare zdjeć, troszke nowa obróbka, ramki tekstury to nie moje pole bitwy ale coś mnie podkusiło w zasadzie próbowałem szukać kolorów Polaroida Sx-70 na którego choruje .... 10 klatek 60zł więc będzie trzeba mocno myśleć nad kadrem

Enjoy

[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

Gdyby u kogoś Plaroid SX-70 leżał w szafie i zbierał kurz PLEASE LET ME KNOW !!

emeryt

Domyślnie

Śliczna Maja zupełnie jak moja!
    D300 \ D70s \ Zenit 11 \ MB-D10 \ N17-55 f2,8 \ N50 f1.8 \ Takumar 50 f1.4 \ SB-800 \

Domyślnie

piękna Maja i jej mama też piękna, ale mz zdjęcia skopane obróbką, sorry ale pewne efekty nie pasują do zdjęć dzieci, to małe cudo wygląda momentami jakby zsiniało
    U born unique don't die as a copy...

Domyślnie

Domyślam się, co chciałeś osiągnąć, ale chyba trochę przegiąłeś
    NEX 5N i M42
    "Twoje słowa, głupcze, będą cię kiedyś sądzić..."

Domyślnie

Dziewczyny urocze ale obróbka na NIE

Domyślnie

eee pełno jest czystych wypieszczonych obrazków w sieci, Maja też takie będzie miała przy następnej okazji.
    Jak Sx-70 do mnie dojdzie to powtórze to z filtrami na slajdach i nikt sie obrobki nie bedzie czepial
    emeryt

Gaduła Awatar NBA
    Miasto
    Jarocin, Wielkopolska

Domyślnie

Jiza... więcej obrobić się nie dało??? Toż żeby tak niszczyć foty wystarczy do nich komóra... Ja na nie...

Domyślnie

Zmasakrowałeś te zdjęcia obróbką...
    MarcinWilk

Rycerz
    Gość

Domyślnie

na pewno są inne i wcale nie takie tragiczne natomiast nie jestem pewien czy będa sie podobać jakimkolwiek rodzicom...

Domyślnie

Nie noooo... "Żyj kolorowo" ale bez przesady ! Lepiej by w BW wyglądały imho. Dokładnie jak mswilk napisał.