Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Emma i Scott

Domyślnie Emma i Scott

//EDIT
    BRAK ZDJĘĆ, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.

takie o popelnilem jeszcze w zeszlym tyg.
    no to poprosze o dwa slowa :>
    dzieki.
    1.
    2.
    Ostatnio edytowane przez MstrG ; 09-05-2025 o 13:32 Powód: brak zdjęć, wygasł hosting
    FX

Domyślnie

fantastik sam plastik i ta flara z PS...
    nie obraz sie ale idziesz w złym kierunku - kiczowate i sztuczne strasznie te fotki
    pomysl lepiej o lepszych ujęciach niż o tym jak wygładzić skóre...twarz na 2giej focie jest masakrycznie pojechana;(

Domyślnie

o obrazaniu nie ma mowy. dzieki za komentarz. kazda krytyka cos wnosi. za co dziekuje.
    powiedz mi jedno jak ogladasz Vogue'a to tez uwazasz ze twarze sa masakrycznie pojechane?
    a nad reszta pracuje w koncu jestem amatorem
    Ostatnio edytowane przez novell ; 10-12-2009 o 12:04
    FX

Domyślnie

Strasznie obciachowa ta flara Do tego twarz ma facet pociętą.

Balans bieli na skórze tragiczny. Zobacz na nogi dziewczyny. W różnych kolorach, rozumiem, że cień jest, ale...

Głowa do góry i do roboty!

Domyślnie

no z blansem mam problem bo go nie umiem skorygowac do jednolitego w ps a roznica wynika z tego ze modelka gore ma pomalowana a dol nie.......
    glowa caly czas w gorze
    dzieki
    FX

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez novell Zobacz posta
    powiedz mi jedno jak ogladasz Vogue'a to tez uwazasz ze twarze sa masakrycznie pojechane?
    No jakby nie patrzeć to w Vogue'u wygłaszają skórę w bardziej umiejętny sposób No tez średnio mi się podoba takie przesadne wygładzanie skóry

No i te flary. Ta na zegarku jest tragiczna i wieje okrutnie kiczem, a czemu druga wychodzi modelowi z ucha to już nie wiem

Kolejna sprawa to marynarka ktora zlewa sie w jedna czarna mase.
    Nikon, Apple, Wacom
    LukaszBerlinski.pl | Mój blog

Domyślnie

no coz ..
    A. to wszystko rzecz gustu