Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Metamorfoza Natalii

Jedno z ujęć Natalii. Poniżej backstage.
    Zasługa Jacka_Z, który namówił tę skromną dziewczynę do pozowania
    oraz Eweliny, która wyeksponowała urodę.

Backstage

STRONA - BLOG - VIDEO D300s,D80,N50f1.8,T17-50f2.8,SB-800,Manfrotto 055Xprob.

Domyślnie

od razu przepraszam, że się nie zachwycę ale... na, jak to określiłeś, ''backstage'' 1,2 widać, piękną kobietę, naturalnie piękną, ale na zdjęciu finałowym już tego nie widzę. Moim zdaniem na tym zdjęciu wyszła nie korzystnie. Może to wina oświetlenia, może makijażu, nie wiem nie znam się. Ale nie jest dobrze
    Ostatnio edytowane przez Mikołaj ; 27-10-2009 o 10:38

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Mikołaj Zobacz posta
    od razu przepraszam, że się nie zachwycę ale... na, jak to określiłeś, ''backstage'' 1,2 widać, piękną kobietę, naturalnie piękną, ale na zdjęciu finałowym już tego nie widzę. Moim zdaniem na tym zdjęciu wyszła nie korzystnie. Może to wina oświetlenia, może makijażu, nie wiem nie znam się. Ale nie jest dobrze
    Po części się z Tobą zgadzam. Ale tylko po części.
    Może dlatego, że pamiętam całą sesję i przez jej pryzmat patrzę na to zdjęcie.
    Jednak tytułowa "metamorfoza" nastąpiła i zachwyciła wielu z nas.

Mam nadzieję, że inni też pokażą swoje foty.
    Ja dysponuję tylko D80 i dlatego niewiele ujęć mam poprawnych przy tym oświetleniu.
    Koledzy i koleżanki na pewno lepiej ujęli "temat".

Dziękuję za obiektywną opinię.

Domyślnie