Zobacz pełną wersję : [ Reportaż ] pasja
witam,
proszę o opinie, komentarze ...
1. pasja
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2009/04/b956c8c76803938b-1.jpg
źródło (http://images46.fotosik.pl/63/b956c8c76803938b.jpg)
pasji to ja tu niestety ale nie widzę
pasji to ja tu niestety ale nie widzę
jest "szewska pasja" - "O żesz... nie mogę obczaić tego riff'u...!" :-D
na temat tytułu juz co nieco wiem, a co o fotce ?
to było własnie o fotce...
no jak o fotce to jak dla mnie zbyt enigmatycznie. Pls więcej, chętnie skorzystam z Waszego doświadczenia / oka.
Nie mam dużego doświadczenia, ale mam oko które nie widzi twarzy, skupienia, nie widzi napiętych mięśni, przymrużonych oczu - po prostu babcia z gitarą, nie wiadomo czy śpi czy pierwszy raz ma w rękach ten instrument - generalnie nie widać emocji więc przekaz jakiś taki ubogi. Co do techniki, są lepsi ode mnie ale ja tu od razu widzę trupie kolory na rękach i chyba przepalone rękawy koszuli. To obróbka czy takie światło?
dziękuje za uwagi. Co do trupich kolorów skóry, to takie zastałem. Kobieta grała, po prostu uliczna fotka, zdjęcie nie jest pozowane. Światło było imho dość dobre, dość, bo trochę ciemne (pochmurno). Co do obróbki to jest prawdopodobne , że coś nie tak, bo dopiero ją poznaję. U mnie przepaleń nie widać.
Będzie mi miło przeczytać następne uwagi.
kacperrykis
17-04-2009, 17:17
Wydaję mi się, że gdyby kadr nie był tak bardzo upchany to może i by foto zyskało :) Niemniej brakuje mi tu elementów, które wyrażają tytułową namiętność. pozdrawiam.
Vespalock
17-04-2009, 20:06
Kadr jest dobry ale pozycja "obiektu" powoduje, że nie wyraża to zdjęcie tego co powinno.
czyli właśnie to znaczy że kadr jest zły. to nie jest tak że obiekt ma się do ciebie dostosować tylko ty do obiektu - i to się nazywa kadrowanie