PDA

Zobacz pełną wersję : Tamron 18-270mm

gadzeciarz
10-04-2009, 22:01
Cześć, i do rzeczy
Już go mam!
Ocena ogólna-bardzo fajny.
To mój trzeci obiektyw tego typu,mam nikkor 18-200,sigma 70-300,nikkor 18-55 a to podpięte do nikona D 40x i D 90 w zależności od potrzeb.
Jestem AMATOREM fotografii-,,człowiek uczy się całe życie,,
Cena,na dziś to 2169pln trochę przesadna ALE,ale inne tego typu konstrukcje wcale nie są tańsze a już w żadnym razie lepsze,ja określił bym je słowem INNE.
Jakie wrażenia
-dość dobrze ostrzy,wcale nie gorzej od nikora
-moim zdaniem jest cichszy
-duży zakres ogniskowej
-makro
-lepsza stabilizacja
-ostre zdjęcia
Co mnie martwi to tylko dziwny zwiększony opór w połowie tego tele 70-120mm

Tak jak wspomniałem jestem miłośnikiem fotografii a nie rozkapryszonym wyszukiwaczem dziury w całym.
Wycieczki,wycieczki to tu najlepiej sprawdza się taka konstrukcja!!!
Zwiedzając co nie co już się nauczyłem że nie ma często czasu na zabawę w wymianę optyki,i takie właśnie rozwiązanie jest rzeczą doskonałą!!!
Góry,jaskinie,muzea,lub nagłe ciekawe zdarzania a ja zawsze PSTRYK W MIG.
Zero stresu że szkło przy wymianie glebę zaliczy,gotowość do pracy,ciężar w plecaku,uniwersalność no i efekty swojej pracy które już na spokojnie w domciu oglądam,tym bardziej że już niemal powszechnie stosuje się dodatkowe opłaty za możliwość fotografowania!!!
I dzięki lustrzance i takim właśnie obiektywom można ,,powracać wielokrotnie do wszystkich tych miejsc które mam w pamięci,, i na ekranie w bardzo przyzwoitej jakości!!!

basidion
10-04-2009, 22:10
Gratulacje...!
Brzmi troche jak reklama:) Ale najwazniejsze, ze TY jestes zadowolony :) Pozdrowienia i milego pstrykania

gadzeciarz
10-04-2009, 22:36
Może trochę, ale dla takich użytkowników jak ja to moim zdaniem jak najbardziej właściwe rozwiązanie!
Mam compakcik panasonica,dla córki,swojego Canona s3is które to już tylko się kurzą i kilka wypadów ze szwagrem w plener,on pstryka canonem 450 i sigma 18-200mm.