Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Tamron 18-270mm

Wink Tamron 18-270mm

Cześć, i do rzeczy
    Już go mam!
    Ocena ogólna-bardzo fajny.
    To mój trzeci obiektyw tego typu,mam nikkor 18-200,sigma 70-300,nikkor 18-55 a to podpięte do nikona D 40x i D 90 w zależności od potrzeb.
    Jestem AMATOREM fotografii-,,człowiek uczy się całe życie,,
    Cena,na dziś to 2169pln trochę przesadna ALE,ale inne tego typu konstrukcje wcale nie są tańsze a już w żadnym razie lepsze,ja określił bym je słowem INNE.
    Jakie wrażenia
    -dość dobrze ostrzy,wcale nie gorzej od nikora
    -moim zdaniem jest cichszy
    -duży zakres ogniskowej
    -makro
    -lepsza stabilizacja
    -ostre zdjęcia
    Co mnie martwi to tylko dziwny zwiększony opór w połowie tego tele 70-120mm

Tak jak wspomniałem jestem miłośnikiem fotografii a nie rozkapryszonym wyszukiwaczem dziury w całym.
    Wycieczki,wycieczki to tu najlepiej sprawdza się taka konstrukcja!!!
    Zwiedzając co nie co już się nauczyłem że nie ma często czasu na zabawę w wymianę optyki,i takie właśnie rozwiązanie jest rzeczą doskonałą!!!
    Góry,jaskinie,muzea,lub nagłe ciekawe zdarzania a ja zawsze PSTRYK W MIG.
    Zero stresu że szkło przy wymianie glebę zaliczy,gotowość do pracy,ciężar w plecaku,uniwersalność no i efekty swojej pracy które już na spokojnie w domciu oglądam,tym bardziej że już niemal powszechnie stosuje się dodatkowe opłaty za możliwość fotografowania!!!
    I dzięki lustrzance i takim właśnie obiektywom można ,,powracać wielokrotnie do wszystkich tych miejsc które mam w pamięci,, i na ekranie w bardzo przyzwoitej jakości!!!
    Ostatnio edytowane przez gadzeciarz ; 10-04-2009 o 22:21

Domyślnie

Gratulacje...!
    Brzmi troche jak reklama Ale najwazniejsze, ze TY jestes zadowolony Pozdrowienia i milego pstrykania
    D90|T17-50/2.8|S70-200/2.8II|SB-800|M42
    www.fotopstryki.blogspot.com | www.fotofoter.org

Domyślnie