PDA

Zobacz pełną wersję : uszkodzenie D60

akahess
22-03-2009, 18:29
Witam, jako ze jestem amatorem i nawet nie wiem jak szukac na forum informacji to zadam pytanie tu.
Nawet nie wiem jak zadac pytanie w SZUKAJ aby uzyskac odpowiedz.
Napisze to dosc łopatologicznie.

Dzis jak codzien wzielam aparat aby zrobic fotki moich szczeniat.
Otoz nie robi zdjec. Aparat działa, dziala rowniez w trybie M fokusa, ale nie wyostrza.
Na manulanym zrobi zdjecie, ale nie jest ostre, a jak przelacze na A to niestety cos "trzeszczy" kiedy naciskam spust migawki. Sama nie wiem jak to napisac co sie moglo stac, ale potrzebuje pomocy.
Apapart nigdy mi nie upadł, mam go od 3 miesiecy. Na gwarancji. D60.
Dodam tylko, ze tym aparatem wykonalam...14.000 zdjec.

mateo912
22-03-2009, 18:40
jaki obiektyw?
zdejmij go z body i spójrz do środka czy wszystko jest ok( żadne części nie połamane itp)

Janq
22-03-2009, 18:40
Ja sie niedziwie że niedziala. Nikon ma prawo się popsuć. W końcu niezawodne to ja bym powiedział o Canonach. Moj amatorska diagnoza- siadła ci migwka bo miałeś trefny egzemplaż albo masz aparat już długo.
Pozdrawiam i sie nie martw :D

baqers
22-03-2009, 18:46
To oddaj do serwisu. Może system autofokusa padł.

baqers
22-03-2009, 18:47
Janq,

Na manulanym zrobi zdjecie, ale nie jest ostre

To chyba jednak nie migawka, nie?

mateo912
22-03-2009, 18:48
Janq chyba żartujesz:D
Migawka jest dobra ,prawdopodobnie coś z AF w obiektywie

Janq
22-03-2009, 18:51
weś styki przetrzyj spirytucem pewnie o to chodzi:D

mateo912
22-03-2009, 19:11
Janqu zacznij być poważny może?
Oczywiście przetarcie styków nie zaszkodzi ale nie pomoże skoro coś "trzeszczy" przy ostrzeniu?

velaskez
22-03-2009, 19:30
Z obiektywem coś Ci się stało. Spróbuj przeczyścić styki spirytusem . Jak coś trzeszczy przy ostrzeniu to może silnik AF się rozpadł? Jaki masz obiektyw?

@Janq: Co do Canonów, zapomniałeś dodać że plastikowe i małe;) Wszyscy wiemy, że Canon robi dobre aparaty. Nikon zdjęcia.

mango
22-03-2009, 19:35