Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: uszkodzenie D60

Domyślnie uszkodzenie D60

Witam, jako ze jestem amatorem i nawet nie wiem jak szukac na forum informacji to zadam pytanie tu.
    Nawet nie wiem jak zadac pytanie w SZUKAJ aby uzyskac odpowiedz.
    Napisze to dosc łopatologicznie.

Dzis jak codzien wzielam aparat aby zrobic fotki moich szczeniat.
    Otoz nie robi zdjec. Aparat działa, dziala rowniez w trybie M fokusa, ale nie wyostrza.
    Na manulanym zrobi zdjecie, ale nie jest ostre, a jak przelacze na A to niestety cos "trzeszczy" kiedy naciskam spust migawki. Sama nie wiem jak to napisac co sie moglo stac, ale potrzebuje pomocy.
    Apapart nigdy mi nie upadł, mam go od 3 miesiecy. Na gwarancji. D60.
    Dodam tylko, ze tym aparatem wykonalam...14.000 zdjec.

Domyślnie

jaki obiektyw?
    zdejmij go z body i spójrz do środka czy wszystko jest ok( żadne części nie połamane itp)
    Nikon d700+Mb-d10/D800 + MB-d12|Zenitar 16 2.8|N16-35 4 vr|Sigma 70-200 F2.8 II EX DG MACRO HSM|2xSB-800|YN 560|Samyang 85 1.4 AE UMC|Naneu Urban Gear u120

Janq
    Gość

Domyślnie

Ja sie niedziwie że niedziala. Nikon ma prawo się popsuć. W końcu niezawodne to ja bym powiedział o Canonach. Moj amatorska diagnoza- siadła ci migwka bo miałeś trefny egzemplaż albo masz aparat już długo.
    Pozdrawiam i sie nie martw

Domyślnie

To oddaj do serwisu. Może system autofokusa padł.

Domyślnie

Janq,
    Cytat Zamieszczone przez akahess Zobacz posta
    Na manulanym zrobi zdjecie, ale nie jest ostre
    To chyba jednak nie migawka, nie?

Domyślnie

Janq chyba żartujesz
    Migawka jest dobra ,prawdopodobnie coś z AF w obiektywie
    Nikon d700+Mb-d10/D800 + MB-d12|Zenitar 16 2.8|N16-35 4 vr|Sigma 70-200 F2.8 II EX DG MACRO HSM|2xSB-800|YN 560|Samyang 85 1.4 AE UMC|Naneu Urban Gear u120

Janq
    Gość

Domyślnie

weś styki przetrzyj spirytucem pewnie o to chodzi

Domyślnie

Janqu zacznij być poważny może?