Zobacz pełną wersję : operator kontra fotograf
Floyd Rose
18-02-2009, 02:06
Wideofilmowanie - "najtrudniejszy zawód ślubny..."
http://www.swadba.pl/aktualnosci/index.php?id=1120
Fotografia ślubna - Chcemy zaprotestować!
http://www.swadba.pl/aktualnosci/index.php?id=1122
moja racja jest najmojsza ;)
ciekawe artykuły muszę przyznać.
pozdrawiam
biniubak
18-02-2009, 10:45
No cóż. W tym pierwszym artykule mozna zamienić filmowanie na fotografowanie i będzie równie ciekawy wywiad.
Ceny sprzętu ppodobne - jak ktoś chce mieć wypas, czas pracy podobny i ustawień też dużo. No ale...
Z tym, że ja jestem amator i zrobiłem tylko kilka ślubów znajomych. NA żadnym z nich nie było problemów kto ma gdzie stać i ktokomu włazi w kadr.
"Oddzielną kwestią jest panowanie nad balansem bieli.
Przepraszam, nad czym?
Nad balansem bieli - inaczej kompensować różnice w temperaturze barwowej obrazu. (śmiech) Fotografowie o wielu aspektach „stania z kamerą” nie mają zielonego pojęcia i myślę, że stąd wynikają niepotrzebne nieporozumienia..."
to chyba jakiś żart?? o_O
Ja proponuję zainwestować w siłownię, zwłaszcza energiczne ruchy łokciami się przydają. Każdy chce zrobić swoją robotę i często nawet fotografowie mają siebie nawzajem w d...., więc tym bardziej różnica operator-fotograf nie wskazuje na możliwość porozumienia. Bywają oczywiście wybitne wyjątki, ale są one odosobnione :)
marcinas
18-02-2009, 16:07
"Oddzielną kwestią jest panowanie nad balansem bieli.
Przepraszam, nad czym?
Nad balansem bieli - inaczej kompensować różnice w temperaturze barwowej obrazu. (śmiech) Fotografowie o wielu aspektach „stania z kamerą” nie mają zielonego pojęcia i myślę, że stąd wynikają niepotrzebne nieporozumienia..."
to chyba jakiś żart?? o_O
pewnie chodzi o to że filmu nie nagrasz w RAWie, jak spaprasz balans to trudniej jest go poprawić
pewnie chodzi o to że filmu nie nagrasz w RAWie, jak spaprasz balans to trudniej jest go poprawić
Jeden suwak.