Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie operator kontra fotograf

Wideofilmowanie - "najtrudniejszy zawód ślubny..."
    http://www.swadba.pl/aktualnosci/index.php?id=1120

Fotografia ślubna - Chcemy zaprotestować!
    http://www.swadba.pl/aktualnosci/index.php?id=1122

Domyślnie

moja racja jest najmojsza
    ciekawe artykuły muszę przyznać.
    pozdrawiam

Domyślnie

No cóż. W tym pierwszym artykule mozna zamienić filmowanie na fotografowanie i będzie równie ciekawy wywiad.
    Ceny sprzętu ppodobne - jak ktoś chce mieć wypas, czas pracy podobny i ustawień też dużo. No ale...

Z tym, że ja jestem amator i zrobiłem tylko kilka ślubów znajomych. NA żadnym z nich nie było problemów kto ma gdzie stać i ktokomu włazi w kadr.
    D90|T17-50 2.8|N18-105|S10-20|D610|N24-50 3.3-4.5|T28-75 2.8|N50 1.8|N35 1.8|S70-200 2.8|S70-300APO|SB900|2xSB600|

Domyślnie

"Oddzielną kwestią jest panowanie nad balansem bieli.

Przepraszam, nad czym?

Nad balansem bieli - inaczej kompensować różnice w temperaturze barwowej obrazu. (śmiech) Fotografowie o wielu aspektach „stania z kamerą” nie mają zielonego pojęcia i myślę, że stąd wynikają niepotrzebne nieporozumienia..."

to chyba jakiś żart?? o_O
    D300 | D80 | S17-35/2.8 | N24-70/2.8 | S70-200/2.8 | SB800 | itd

Domyślnie

Ja proponuję zainwestować w siłownię, zwłaszcza energiczne ruchy łokciami się przydają. Każdy chce zrobić swoją robotę i często nawet fotografowie mają siebie nawzajem w d...., więc tym bardziej różnica operator-fotograf nie wskazuje na możliwość porozumienia. Bywają oczywiście wybitne wyjątki, ale są one odosobnione

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez fIlek Zobacz posta
    Bywają oczywiście wybitne wyjątki, ale są one odosobnione
    Bywają.