PDA

Zobacz pełną wersję : [ Architektura ] Słupia

Krzysiek1991
27-01-2009, 18:51
Witam i proszę o ocenę zdjęcia jestem początkującym (nawet bardzo) człowiekiem który chciałby spróbować sił w fotografii ( bo fotografem się nie nazwe ;p). Chciałbym wiedzieć co w zdjęciu jest źle (prawdopodobnie wszystko) i jak to poprawić (na tym bardzo mi zależy) A no i co do miejsca nic innego nie znalazłem, a może nie mam oka ;p

https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2009/01/cad9662adf70e63a-1.jpg
źródło (www.fotosik.pl)
zapraszam do oceny :)

zaza67
27-01-2009, 20:22
pstryk :mrgreen:

zawas
27-01-2009, 22:48
hmm no dokładnie takie sobie "pstryk" powiem tak kadr nie najgorszy może byc ciekawy szkoda ,że nie miałeś dobrej pogody niebo całkowicie zachmurzone do takich pejzaży nie najlepiej pasuje światło też widac że miałeś słabe ,jedno wyklucza drugie prawa str. nie ostra po lewej tez jest masakra jakieś ziarno wyłazi na drzewach zrob zdjęcie tego kadru jak będzie ładne światło i powinno byc lepiej :)

Filan
28-01-2009, 07:09
A jeszcze lepiej jesienią, kiedy będą kolorowe liście na drzewach. A jeszcze gdyby w trakcie silnego wiatru spadały do wody.... :)

galu44
28-01-2009, 15:32
zmniejsz to. poszukaj sobie zasad pokazywania zdjęć na forum.

bastian1976
28-01-2009, 18:50
hmmmm....

poczatki zawsze trudne ale probuj dalej. Praktyka czyni mistrzem:)

A no i co do miejsca nic innego nie znalazłem, a może nie mam oka

W Slupsku jest tyle pieknych miejsc wiec napewno cos znajdziesz

kronos28
28-01-2009, 19:01
zmniejsz zdjęcie do regulaminowego 800x600

Chciałbym wiedzieć co w zdjęciu jest źle (prawdopodobnie wszystko)

sam sobie na pytane odpowiedziałeś... ot (jak to juz napisano) pstryk - przypadkowy, nie przemyślny itd.

i jak to poprawić (na tym bardzo mi zależy)