Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Słupia

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Słupia

Witam i proszę o ocenę zdjęcia jestem początkującym (nawet bardzo) człowiekiem który chciałby spróbować sił w fotografii ( bo fotografem się nie nazwe ;p). Chciałbym wiedzieć co w zdjęciu jest źle (prawdopodobnie wszystko) i jak to poprawić (na tym bardzo mi zależy) A no i co do miejsca nic innego nie znalazłem, a może nie mam oka ;p

zapraszam do oceny

Oszczędny w słowach Awatar zawas
    Miasto
    Golub-Dobrzyń

Domyślnie

hmm no dokładnie takie sobie "pstryk" powiem tak kadr nie najgorszy może byc ciekawy szkoda ,że nie miałeś dobrej pogody niebo całkowicie zachmurzone do takich pejzaży nie najlepiej pasuje światło też widac że miałeś słabe ,jedno wyklucza drugie prawa str. nie ostra po lewej tez jest masakra jakieś ziarno wyłazi na drzewach zrob zdjęcie tego kadru jak będzie ładne światło i powinno byc lepiej

Domyślnie

A jeszcze lepiej jesienią, kiedy będą kolorowe liście na drzewach. A jeszcze gdyby w trakcie silnego wiatru spadały do wody....
    D90+grip / N18-200VR / N35/2 / N85/1,8 / Falcon 8 / SB800
    Mariusz Filanowski - portfolio fotograficzne

Domyślnie

zmniejsz to. poszukaj sobie zasad pokazywania zdjęć na forum.
    "Nie można w życiu zakosztować wszelkiego dobra. Treba wybrać rzecz upragnioną, którą łatwiej przyjdzie zapumnieć."

Domyślnie

hmmmm....

poczatki zawsze trudne ale probuj dalej. Praktyka czyni mistrzem

Kod html:
    A no i co do miejsca nic innego nie znalazłem, a może nie mam oka
    W Slupsku jest tyle pieknych miejsc wiec napewno cos znajdziesz

Domyślnie

zmniejsz zdjęcie do regulaminowego 800x600

Cytat Zamieszczone przez Krzysiek1991 Zobacz posta
    Chciałbym wiedzieć co w zdjęciu jest źle (prawdopodobnie wszystko)
    sam sobie na pytane odpowiedziałeś... ot (jak to juz napisano) pstryk - przypadkowy, nie przemyślny itd.

i jak to poprawić (na tym bardzo mi zależy)