PDA

Zobacz pełną wersję : d90 matryca uszkodzona?

mikrus
24-01-2009, 03:03
Witam
Stałem się przed kilkoma godzinami szczęśliwym albo nie szczęśliwym posiadaczem D90 Jest to moja pierwsza lustrzanka tak więc jestem bardzo zielony w tym temacie. Robiłem może ze 100 zdjęć z przerwami na czytanie manuala kilka w LV i może ze 3 minuty filmu i nagle zdjęcia jak i podgląd w trybie LV wygląda tak jakby było ze 16 kolorów i bardzo wielkie szumy. Odstawiłem aparat na godzinkę aby ostygł ale nic się nie zmieniło. Czy może w tak krótkim czasie zostać uszkodzona matryca? robiłem reset do ustawień fabrycznych bo myślałem że coś namieszałem ale niestety :(

mikrus
24-01-2009, 03:10
linki do fotek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54219f0f65e05122.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8ce54314c1d7e94.html

SlaWasII
24-01-2009, 03:43
Czy w trybie auto też tak się dzieje? Jak nie, to musiałeś coś poprzestawiać. Prawdę mówiąc nie wiem co.

ray_knox
24-01-2009, 04:29
Czy w trybie auto też tak się dzieje? Jak nie, to musiałeś coś poprzestawiać. Prawdę mówiąc nie wiem co.
nie wygląda mi to na poprzestawianie czegoś w aparacie, jedno z tych zdjęć jest prawie całe fioletowe oprócz wąskiego paska u góry. Jeżeli reset nie pomógł, to chyba faktycznie coś z matrycą.

mikrus, czy na wszystkich zdjęciach masz taki efekt? robiłeś zdjęcia na innych czasach naświetlania i przysłonach?

Władca Pixeli
24-01-2009, 05:17
Zrób test na innej karcie.

SlaWasII
24-01-2009, 10:14
Sprawdź do ilu dni możesz wymienić na nowy. Nie wiem gdzie kupiłeś.

mikrus
24-01-2009, 12:08
Bez karty w aparacie w trybie LV na ekranie jest kaszana próbowałem z różnymi nastawami łącznie z pełną automatyką http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5c166b78ba1323d9.html Kupiłem w rtv euro agd podobno do trzech dni można wymienić ale nie chciał bym zrobić z siebie ... tak więc wole być pewny że to awaria a nie jakać opcja w menu.

dko
24-01-2009, 12:25