Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Domyślnie d90 matryca uszkodzona?

Witam
    Stałem się przed kilkoma godzinami szczęśliwym albo nie szczęśliwym posiadaczem D90 Jest to moja pierwsza lustrzanka tak więc jestem bardzo zielony w tym temacie. Robiłem może ze 100 zdjęć z przerwami na czytanie manuala kilka w LV i może ze 3 minuty filmu i nagle zdjęcia jak i podgląd w trybie LV wygląda tak jakby było ze 16 kolorów i bardzo wielkie szumy. Odstawiłem aparat na godzinkę aby ostygł ale nic się nie zmieniło. Czy może w tak krótkim czasie zostać uszkodzona matryca? robiłem reset do ustawień fabrycznych bo myślałem że coś namieszałem ale niestety

Gaduła Awatar SlaWasII
    Miasto
    malownicza wieś Słocina, co to już jej ni ma...
    Wpisów
    37

Domyślnie

Czy w trybie auto też tak się dzieje? Jak nie, to musiałeś coś poprzestawiać. Prawdę mówiąc nie wiem co.
    Ostatnio edytowane przez SlaWasII ; 24-01-2009 o 03:47
    Зоркий 4 | ЛОМО-компакт-автомат | Prakitica MTL50 | D60 | D80 | kilka słoików | Nokia... Szczyt marzeń: D500 | 24-70/2.8

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez SlaWasII Zobacz posta
    Czy w trybie auto też tak się dzieje? Jak nie, to musiałeś coś poprzestawiać. Prawdę mówiąc nie wiem co.
    nie wygląda mi to na poprzestawianie czegoś w aparacie, jedno z tych zdjęć jest prawie całe fioletowe oprócz wąskiego paska u góry. Jeżeli reset nie pomógł, to chyba faktycznie coś z matrycą.

mikrus, czy na wszystkich zdjęciach masz taki efekt? robiłeś zdjęcia na innych czasach naświetlania i przysłonach?
    Ostatnio edytowane przez ray_knox ; 24-01-2009 o 04:32
    Baw się świetnie absolutnie bez powodu.

Domyślnie

Zrób test na innej karcie.
    Amatorzy – martwią się o sprzet. Profesjonaliści – martwią się o pieniądze. Mistrzowie – martwią się o światło.

Gaduła Awatar SlaWasII
    Miasto
    malownicza wieś Słocina, co to już jej ni ma...
    Wpisów
    37

Domyślnie