PDA

Zobacz pełną wersję : wybor laptopa.

skulinski
01-10-2008, 18:51
Czesc
Potrzebuje pomocy w wyborze laptopa. Ciezko ten rynek sledzic nie siedzac nontop w temacie wiec zdaje sie na Wasza pomoc.
Kryteria:
-do wydania 3600zl
-17 cali
-matryca - zalezy mi na stosunkowo dobrym odzwierciedleniu kolorow i mozliwosci kalibracji o ile to mozliwe.
fajnie jakby byla matowa.
-plynna praca photoshopa, ale rowniez programow CAD czyli dobra karta graficzna do pracy w 3d oraz ram i solidny
procek do renderow.
-solidne wykonanie

Podstawowym kyterium jest chyba ekran. Naprowadzcie mnie pliz w jakiej marce sprzetu najlepiej szukac pod tym wzgledem??
Raczej nie interesuje mnie mac.
Z gory dzieki.

bombel
01-10-2008, 19:14
Jestem zielony jak idzie o laptopy, bo nie tylko nie śledzę nowości, ale nawet nie usiłuję. Ale miałem w rękach przez 2 tygodnie Della XPS (co prawda 15", ale są też 17'). Matryca była podświetlana jakimś innym typem diód niż normalnie i obraz (lightroom i PS) naprawdę mi się podobał. Był jak na moje oko wyraźnie lepszy od całego pozostałego majdanu.

Jak będę na kupnie zainteresuję się bardziej właśnie czymś z takim typem matrycy.

Reszta osiągów była całkiem wygodna: RAM, dysk, procesor - duże, ale to sam pewnie wiesz.

cypher
01-10-2008, 23:07
Może to był XPS 1530 z LEDowym podświetleniem ;) Faktycznie obraz bardziej kontrastowy od podświetlenia zwykła lampą, kolory też ładniejsze, niemniej Macbook Pro jest tutaj lepszy (niestety cenowo przeciwnie).

Odpowiadając na pytanie... niełatwo będzie się zmieścić w 3600, świta mi, że Dell Inspiron 1705 byłby w miarę okej, ale teraz już tylko używki wchodzą w grę.

skulinski
02-10-2008, 00:04
Może to był XPS 1530 z LEDowym podświetleniem ;) Faktycznie obraz bardziej kontrastowy od podświetlenia zwykła lampą, kolory też ładniejsze, niemniej Macbook Pro jest tutaj lepszy (niestety cenowo przeciwnie).