Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: wybor laptopa.

Domyślnie wybor laptopa.

Czesc
    Potrzebuje pomocy w wyborze laptopa. Ciezko ten rynek sledzic nie siedzac nontop w temacie wiec zdaje sie na Wasza pomoc.
    Kryteria:
    -do wydania 3600zl
    -17 cali
    -matryca - zalezy mi na stosunkowo dobrym odzwierciedleniu kolorow i mozliwosci kalibracji o ile to mozliwe.
    fajnie jakby byla matowa.
    -plynna praca photoshopa, ale rowniez programow CAD czyli dobra karta graficzna do pracy w 3d oraz ram i solidny
    procek do renderow.
    -solidne wykonanie

Podstawowym kyterium jest chyba ekran. Naprowadzcie mnie pliz w jakiej marce sprzetu najlepiej szukac pod tym wzgledem??
    Raczej nie interesuje mnie mac.
    Z gory dzieki.
    Puszki i słoiki...

bombel
    Gość

Domyślnie

Jestem zielony jak idzie o laptopy, bo nie tylko nie śledzę nowości, ale nawet nie usiłuję. Ale miałem w rękach przez 2 tygodnie Della XPS (co prawda 15", ale są też 17'). Matryca była podświetlana jakimś innym typem diód niż normalnie i obraz (lightroom i PS) naprawdę mi się podobał. Był jak na moje oko wyraźnie lepszy od całego pozostałego majdanu.

Jak będę na kupnie zainteresuję się bardziej właśnie czymś z takim typem matrycy.

Reszta osiągów była całkiem wygodna: RAM, dysk, procesor - duże, ale to sam pewnie wiesz.

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Kraków/Singapur

Domyślnie

Może to był XPS 1530 z LEDowym podświetleniem Faktycznie obraz bardziej kontrastowy od podświetlenia zwykła lampą, kolory też ładniejsze, niemniej Macbook Pro jest tutaj lepszy (niestety cenowo przeciwnie).

Odpowiadając na pytanie... niełatwo będzie się zmieścić w 3600, świta mi, że Dell Inspiron 1705 byłby w miarę okej, ale teraz już tylko używki wchodzą w grę.
    RX100 + dslr w drodze
    MBPr 13"

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez cypher Zobacz posta