PDA

Zobacz pełną wersję : Grip do D80 z LCD czy bez?

wianek07
17-06-2008, 16:50
Warto iwestowac troche wiecej kasy i kupic grip z lcd czy lepiej zaoszczedzic i kupic bez niego? ciekawi mnie to czym sie tak naprawde roznia te, ktore maja ekran, poniewaz nie jestem profesionalista a wydac troche wiecej pieniedzy to tez nie jest mi latwo, tym bardziej ze jestem studentem:)

ps przepraszam za bledy, ale nie mam polskich znakow, a obecnie znajduje sie w Anglii. Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.

Mateoosh
17-06-2008, 17:40
mi sie wydaje ze te tansze własnie maja lcd ? ja kupowalem orginalnego grippa bez wyswietlacza ijestem super zawodolony. moze pokaz o ktore gripy z wyswieetlaczami ci chodiz. bedzie łatwiej :D

wianek07
18-06-2008, 10:41
http://cgi.ebay.co.uk/LCD-Timer-Battery-Grip-for-Nikon-D80-MB-D80-MBD80-B1P_W0QQitemZ190228926278QQihZ009QQcategoryZ40975Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

no np ten, chce kupic go na ebayu bo jestem teraz w Anglii i troche taniej mi to wyjdzie.

Bartello
18-06-2008, 14:51
Warto iwestowac troche wiecej kasy i kupic grip z lcd czy lepiej zaoszczedzic i kupic bez niego? ciekawi mnie to czym sie tak naprawde roznia te, ktore maja ekran, poniewaz nie jestem profesionalista a wydac troche wiecej pieniedzy to tez nie jest mi latwo, tym bardziej ze jestem studentem:)

ps przepraszam za bledy, ale nie mam polskich znakow, a obecnie znajduje sie w Anglii. Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.

Ten który masz na celowniku to niestety ale nie orginalny grip (MB-D80) a jego podrobka z bajerem w postaci LCD i interwałem... Ja polecam kupno orginalnego, co sam zrobiłem.
Informacji o Gripie Delta PRO (bo tak to sie chyba nazywa) znajdziesz na forum w wielu miejscach.
pozdro

Mateoosh
19-06-2008, 08:46
moze najpierw odwiedz sklep na zywo i wes w reke dwa gripy :D napewno bedzie c iłatwiej chociaz dalej obstraje przy orginalnym

wianek07
19-06-2008, 10:47