Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
    Oszczędny w słowach
    Miasto
    Strzelce Kraj.

Question Grip do D80 z LCD czy bez?

Warto iwestowac troche wiecej kasy i kupic grip z lcd czy lepiej zaoszczedzic i kupic bez niego? ciekawi mnie to czym sie tak naprawde roznia te, ktore maja ekran, poniewaz nie jestem profesionalista a wydac troche wiecej pieniedzy to tez nie jest mi latwo, tym bardziej ze jestem studentem

ps przepraszam za bledy, ale nie mam polskich znakow, a obecnie znajduje sie w Anglii. Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.

Domyślnie Odp: Grip do D80 z LCD czy bez?

mi sie wydaje ze te tansze własnie maja lcd ? ja kupowalem orginalnego grippa bez wyswietlacza ijestem super zawodolony. moze pokaz o ktore gripy z wyswieetlaczami ci chodiz. bedzie łatwiej
    |D300||MB-D10||24-70 f/2.8||70-200 f2.8||sb800|

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Strzelce Kraj.

http://cgi.ebay.co.uk/LCD-Timer-Batt...QQcmdZViewItem

no np ten, chce kupic go na ebayu bo jestem teraz w Anglii i troche taniej mi to wyjdzie.

Cytat Zamieszczone przez wianek07 Zobacz posta
    Warto iwestowac troche wiecej kasy i kupic grip z lcd czy lepiej zaoszczedzic i kupic bez niego? ciekawi mnie to czym sie tak naprawde roznia te, ktore maja ekran, poniewaz nie jestem profesionalista a wydac troche wiecej pieniedzy to tez nie jest mi latwo, tym bardziej ze jestem studentem

ps przepraszam za bledy, ale nie mam polskich znakow, a obecnie znajduje sie w Anglii. Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.
    Ten który masz na celowniku to niestety ale nie orginalny grip (MB-D80) a jego podrobka z bajerem w postaci LCD i interwałem... Ja polecam kupno orginalnego, co sam zrobiłem.
    Informacji o Gripie Delta PRO (bo tak to sie chyba nazywa) znajdziesz na forum w wielu miejscach.
    pozdro

moze najpierw odwiedz sklep na zywo i wes w reke dwa gripy napewno bedzie c iłatwiej chociaz dalej obstraje przy orginalnym
    |D300||MB-D10||24-70 f/2.8||70-200 f2.8||sb800|

Oszczędny w słowach
    Miasto