Zobacz pełną wersję : [ Reportaż ] witam prosze o ocene
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img106.imageshack.us/img106/720/iii2af.jpg)
źródło (http://img126.imageshack.us/img126/2327/obraz7408fh.jpg)
prawdziwe morkskie oko a nie jak tamte w gurach
źródło (Usunieto - zdjecie za duze)
a to co powiecie na to
źródło (Usunieto - zdjecie za duze)
tak nprawde jestem nauczycielem języka polskiego i pisze prace za wynagrodzenie odpowiednie o kontakt prosze na gg 1413183
Jeżeli mam ocenić te zdjęcia, to są one na ocenę niedostateczną (mam jednak nadzieję, że po prostu złe zdjęcia ci się zaznaczyły - np. zamiast DSC 9989 pociągnąłeś DSC 9998, a 9998 miało akurat być do wyrzucenia).
pozdrawiam
TRenciak
13-04-2006, 19:10
qwerty....ależ ty dowciapny!
jedziesz po wszystkich i speca udajesz... a moze pokaż swoje.. a potem wystawiaj oceny "niedostateczne"...!
moim zdaniem kadry bardzo slabe..
ale podoba mi sie ekspresja na twarzy dziewczyny z #1
no i WB na #2
qwerty....ależ ty dowciapny!
dowciapny czy nie ale szczery ..
a zdjecia .. ciezko cokolwiek pozytywnego o nich powiedizec pozatym ze udalo sie autorowi znalezc przycisk wyzwalanai migawki
speca udajesz... a moze pokaż swoje..
tez mnie czasem wqrza ale zapeniam cie ze zdjecia robi calkiem przyzwoite :)
nie ma to jak zacząć dzień od komplementu - dziękuję
pozdrawiam
Witam serdecznie - do rzeczy:
Podoba mi się pomysł na zdjęcie nr 1. Szkoda, że jest fatalnie doświetlone, ale technikę zawsze można poprawić - z pomysłami na kadr już nie jest tak łatwo.
Poza tym sugerowałbym bardziej zdecydowane przycięcie z prawej - schowałbym całe ucho dziewczynki...
Drugie zdjęcie niestety fatalne: chaos w kadrze, za duże lub za małe ucięcie głowy [po co?], totalne przepalenie z prawej. Te i jeszcze parę innych błędów można wybaczyć, jeśli zdjęcie jest sytuacyjne, popełnione dla uchwycenia chwili - w tym pobrazku ojęcia nie mam co autor chciał przekazać.