Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Joa
autograf
15-03-2008, 20:06
//EDIT
BRAK ZDJĘĆ, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.
Jesli macie dosc to powiedzcie ;)
1
2
3
Nie jestem profesjonalista ale to nie forum fotografii nie skazitelnej wiec kilka uwag z mojej strony
- na 1 ostrosc pada na ramie (nie ostre czesto nie oznacza bzydkie ale jest ostre ramie wiec raczej to do poprawki)
- 2 przepalona (ale nie jest zla) kiedys wyczytalkem ze lepiej nie doswietlic niz przeswietlic
- 3 jest ok
a nie wolałbyś więcej czasu poświęcić nad selekcję?
Poprzednio trafiały się nieostre... W tym secie jedynki także bym nie pokazywał- ten grymas wcale nie jest atrakcyjny. Poza tym wydaje mi się trochę przerysowane.
2. lepsza, ale:
- za mocno poświeciłeś (nie mówię "przepalone", tylko że za mocno :) )
- pionowy kadr bym widział
3. Ostro? Nieostro? Trudno powiedzieć w zasadzie. Drażnią za to kosmyki włosów- powinny znaleźć się w GO. Konwersja do BW taka sobie. Ale fajnie że kadr bardziej oryginalny.
autograf
15-03-2008, 21:43
a nie wolałbyś więcej czasu poświęcić nad selekcję?
Poprzednio trafiały się nieostre...
Moze troche sie usprawiedlwiajac, choc nie przeczac ze macie racje. Przed kazda publikacja, zastanawiam sie po kilka razy. Czy dobre swiatlo, kadr, kolory etc. Jednak zauwazylem ze czesto przemawiaja sprawy sentymentalne.
Po drugie W wielu kwestiach niesuper foty zamieszczam celem poprawy kierunku fotografowania.
Dziekuje za opinie, i znow zamieniam sie w sluch.
heartbeats
15-03-2008, 22:22
Nononoooo mimo niedociągnięć (kolory, przepalenie) 2 daje jakieś światełko w tunelu !
Idź w tym kierunku ;)
autograf
15-03-2008, 22:24
Nononoooo mimo niedociągnięć (kolory, przepalenie) 2 daje jakieś światełko w tunelu !
Idź w tym kierunku ;)
Czy ja dobrze widze!?
:mrgreen:
heartbeats
15-03-2008, 22:26
Czy ja dobrze widze!?
:mrgreen:
A masz wątpliwości? Ostatnio pytałeś mnie o swoje zdjęcia, uważam, ze 2 to najlepsze jakie udało Ci się zrobić.