PDA

Zobacz pełną wersję : sb-600 z nikonem d40???

bumboo
28-12-2007, 20:42
Mam zamiar dokupić tą lampę do swojego nikona d40, czy współpracuje dobrze
ta lampa z tym modelem?
Czy jest warta tych pieniędzy?
Może jakieś inne propozycje.

kronos28
28-12-2007, 20:45
a co rozmiesz przez pytanie "czy współpracuje dobrze"? masz ittl obsługę ittl i tyle :)

kupować - dobra lampa, warta pieniędzy - można się za używkami rozglądnąć bo na forum chodzą za jakieś 600-700zł

bumboo
28-12-2007, 20:49
Zapomniałem dopisać jestem zielony jak trawa na wiosnę.Lampe wole kupić nową w sklepie we Wrocławiu jest za 770zł na pełnej gwarancji :)
Używaną mogłem kupić już za 500 zl ,lecz boję się troszkę .Wielu coś narzeka tu na te lampy?

Wojt@s!o
28-12-2007, 23:09
Bardzo dobra lampa.Nie ma się nad czym zastanawiać

tutymczasem
29-12-2007, 00:47
a mi się wydaje że w tej kombinacji (d40x i sb-600) nie da się strzelać bezprzewodowo, bo d40x nie ma trybu commander - czy mi się zdaje? (trzeba by fotocele dokupić)

p_f
29-12-2007, 10:05
bierz. nawet sie nie zastanawiaj. roznica w jakosci zdjec z lampa ogromna.

maly5
29-12-2007, 10:28
bierz. warto. nie ma sie nad czym zastanawiac.

mmmak
29-12-2007, 11:02
a mi się wydaje że w tej kombinacji (d40x i sb-600) nie da się strzelać bezprzewodowo, bo d40x nie ma trybu commander - czy mi się zdaje? (trzeba by fotocele dokupić)

przecież sb 600 ma wbudowana fotocele

pebees
29-12-2007, 11:42
W którym miejscu?

tutymczasem
29-12-2007, 18:04
z tego co mi wiadomo (chwilowo nie mam swojej sb-600 pod ręką i nie mogę sprawdzić), nie da się jej skonfigurowac tak żeby pracowała jak lamka ze zwykłą fotocelą, odbiera tylko subtelne i szczególne błski wysyłane w trybie commander przez odpowiedni korpus nikona - a przy d40 to chyba trzeba fotocelę osobną dokupić [?]

[EDIT] : Nie żebym uwazał że nie ma sensu jej kupować, "nawet sie nie zastanawiaj. roznica w jakosci zdjec z lampa ogromna." - zgadzam sie w 100%, tylko uczulam na problem z bezprzeowodywm wyzwalaniem