Zobacz pełną wersję : nikon d70s
jestem laikiem ,totalnym!
w jakim formacie robic zdieci w jpgu czy w nef.
w jakim programie je obrabiac i jak to robic .
*pozdrawiam wszyskich.
dzieki??????????????????,
http://nikon.org.pl/search.php
i chyba można zamknąć wątek.
http://nikon.org.pl/search.php
i chyba można zamknąć wątek.
napisalem ten watek wlasnie dla sprawdzianu.
niekt tu nikomu jeszcze nispomogl
powodzenia w zyciu!
a obserwuje wasze forum od jakiegos czasu wszyscy tylko sie wymadrzaja ,przepraszam prawie wszyscy!
a nikt nikomu niechce pomuc!
dlaczego?
bo boja sie konkurencju?
450yamaha
09-12-2007, 22:01
Nie. Bo poziom osób takich jak Ty jest żenujący. Wiesz co to jest interpunkcja, ortografia?? Mówią Ci coś takie pojęcia? Chyba nie. Następnym razem jak będziesz chciał zadać jakieś pytanie, to zobacz w linku z drugiego postu czy już tego nie było.
a obserwuje wasze forum od jakiegos czasu wszyscy tylko sie wymadrzaja ,przepraszam prawie wszyscy!
a nikt nikomu niechce pomuc!
dlaczego?
bo boja sie konkurencju?
a w innym wątku : (http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?p=394679#post394679)
Dziekuje wszystkim.chyba wybiore te sigme 100-300 bardzo mi pomogliscie naprawde dzieki!
widzisz , może nie jest tak źle :)
niekt tu nikomu jeszcze nispomogl
powodzenia w zyciu!
Leniom patentowanym mówimy NIE :p
bo niechcesz pomuc nikomu
Leniom patentowanym mówimy NIE :p
ale to twoja sprawa ,przepraszam Cie
ale to twoja sprawa ,przepraszam Cie
a moze nieumie poszukac ,a moze nieznam sie na kompie a moze niemam czasu bo duzo pracuje ?
450yamaha
09-12-2007, 22:18
To nie tak, że nikt nagle Tobie biednemu robaczkowi nie chce pomóc. Zadajesz pytania które już zostały zadane, a Ty, Wielki Książe nawet nie raczy sprawdzić.
EDIT:
Potrafisz napisać posta, ale kliknąć w SZUKAJ już nie? Proszę, nie rozśmieszaj nas :D:D
A może inni nie mają czasu odpowiadać po raz enty na to samo pytanie?