Zobacz pełną wersję : [ Przyroda ] Wodzu...
...o zachodzie... ;) ;) ;)
Nawet w Chinach trafiaja sie Indianie ;) Niestety spory crop... ale to nic ;)
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img232.imageshack.us/img232/8877/wodzund7.jpg)
Świetne, ba, co jedne to lepsze :-D. T_P_
P.S. Żebym to ja miał takie crop-y ;-)
Jak wodzu to chciałoby się powiedzieć Siedzący Bawół, ale tu jakoś nie pasuje za chude "szkitki" ma (jak patyczki) :)
Ciekawe, że prezentowane przez Ciebie chińskie ptaszki mają znikome/malutkie ogony, a może lotki w ogonie - nie znam się na ptakach... ten wygląda jakby mu go brakowało, albo ja dopiero teraz na to zwróciłam uwagę?...
Ocena... a co ja będę w kółko to samo gadać... :)
Pozdrawiam
Maja
MajaS, spokojnie... to u nich normalne [to jak z 3cia powieka ;)] -> ale przez to w powietrzu wygladaja dosc smiesznie - jak nietoperz tylko z mala glowa :D czyli duzo skrzydel i malo reszty ;) a maja tak pewnie dlatego bo przeciez sa to ptaki glownie polujace [i spedzajace sporo czasu] w wodzie i natura im podciagnela nogawki wyzej niz innym ;) i tyle ;)
pebees, T_P_, dzieki :)
mistrzowskie
wśród przyrodniczych rzadko zdarzają się te z dowcipem
PS
w skrzydłach są lotki (od latania)
w ogonach sterówki (od sterowania)
widocznie w życiu niektórych ptaków sterowanie nie ma tak dużego znaczenia
jchyra
w skrzydłach są lotki (od latania)
w ogonach sterówki (od sterowania)
No proste przecież..., że też ja głupia nieblondynka niewiedziałam :p Dziękuję
Maja
Jarku, mi sie w ogole ostatnio bardzo rzadko zdarzaja przyrodnicze a co dopiero z dowcipem... ale dzisiaj sie wyjatkowo udalo :) Dzieki!
MajaS, te czapelkowe lobuzy nie szaleja w powietrzu jak F16 - glownie lataja po prostej ;) dlatego sterowek u nich troszke mniej niz standardowo... :) ale moge Ci pokazac innego kurczaka ktory ma wystarczajaco mocno rozbudowany tyleczek :mrgreen:
Dzieki raz jeszcze! :)
przy tym rozmiarze nie widać, że to crop. Bardzo dobre ujęcie :)