Zobacz pełną wersję : Co kupic?
napinacz-
10-08-2007, 11:42
Witam Wszystkich
Przepraszam jesli bylo juz to walkowane,ale jestem totalnym amatorem,bawiacym sie zwykla cyfrowka Sony cybershot,ale po dwuch lata focenia juz mi nie wystarcza i czuje potrzebe lepszego sprzetu i stad jest moje pytanie!
Prosze o porade co mam kupic,jestem zdecydowany na Nikona,jesli chodzi o model to blizej mi do d80,ale czy jest sens zebym inwestowal w tak drogi aparat,skoro nie mam w ogole doswiadczenia w cyfrowkach,czy jest to dobry sprzet do nauki dla amatora?
Dziekuje za kazda rade!!!
Masz racje, ze byl walkowany i to niejeden raz.
Co powiesz o zdaniu : "Jezdzilem malym Fiatem ale jest za maly , czy jest sens kupowac Jelcza ?"
Zadales podobne pytanie ... okresl co chcialbys osiagnac przez zakup lustrzanki, ile masz kasy na ten cel.
adamturek
10-08-2007, 11:52
Moja z przygoda z Nikonem zaczęła się tak:
Poszedłem do sklepu chcąc kupić pierwszą lustrzankę. Chciałem Canona 400D, ale będąc w sklepie wziąłem go do ręki porobiłem próbne zdjęcia i jakoś mi nie leżał. Więc wziąłem do ręki Nikona (akurat 80-tka) i mi podpasowała. Radze podobnie.
KARLOS_vu
10-08-2007, 12:01
Ja swoją D80-tkę kupiłem 2 miesiące temu
Jest już dość zaawansowanym aparatem więc cały czas się uczę - bo też jestem raczej amatorem
bo doświadczeń z analogowym ZENITHem nie liczę
Narazie dość często używam funkcji AUTO - choć uczę się z dnia na dzień
Pewnie na dziś starczył by mi D40x - jednak jak dla mnie BODY trochę za małe
może to nie argument - ale u mnie to zaważyło że kupiłem D80
Co do kasy nie miało to dużego znaczenia, bo wrzuciłem w koszty firmy (tutaj miałem ten komfort)
Problem z tym doradzaniem zawsze jest, bo dla większości tu obecnych D40x jest zabawką
sporo osób też twierdzi że Nikon zaczyna się od D200 - ale weź pod uwagę że większość tu obecnych to albo zawodowcy, albo wytrawni gracze - więc ich rady będą zawsze lekko zawyżone
tu bierzący temat o tym samym http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=28732