Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 49

Wątek: Co kupic?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Co kupic?

Witam Wszystkich
    Przepraszam jesli bylo juz to walkowane,ale jestem totalnym amatorem,bawiacym sie zwykla cyfrowka Sony cybershot,ale po dwuch lata focenia juz mi nie wystarcza i czuje potrzebe lepszego sprzetu i stad jest moje pytanie!
    Prosze o porade co mam kupic,jestem zdecydowany na Nikona,jesli chodzi o model to blizej mi do d80,ale czy jest sens zebym inwestowal w tak drogi aparat,skoro nie mam w ogole doswiadczenia w cyfrowkach,czy jest to dobry sprzet do nauki dla amatora?
    Dziekuje za kazda rade!!!

Domyślnie

Masz racje, ze byl walkowany i to niejeden raz.
    Co powiesz o zdaniu : "Jezdzilem malym Fiatem ale jest za maly , czy jest sens kupowac Jelcza ?"
    Zadales podobne pytanie ... okresl co chcialbys osiagnac przez zakup lustrzanki, ile masz kasy na ten cel.

Domyślnie

Moja z przygoda z Nikonem zaczęła się tak:

Poszedłem do sklepu chcąc kupić pierwszą lustrzankę. Chciałem Canona 400D, ale będąc w sklepie wziąłem go do ręki porobiłem próbne zdjęcia i jakoś mi nie leżał. Więc wziąłem do ręki Nikona (akurat 80-tka) i mi podpasowała. Radze podobnie.

Domyślnie

Ja swoją D80-tkę kupiłem 2 miesiące temu
    Jest już dość zaawansowanym aparatem więc cały czas się uczę - bo też jestem raczej amatorem
    bo doświadczeń z analogowym ZENITHem nie liczę

Narazie dość często używam funkcji AUTO - choć uczę się z dnia na dzień
    Pewnie na dziś starczył by mi D40x - jednak jak dla mnie BODY trochę za małe
    może to nie argument - ale u mnie to zaważyło że kupiłem D80

Co do kasy nie miało to dużego znaczenia, bo wrzuciłem w koszty firmy (tutaj miałem ten komfort)

Problem z tym doradzaniem zawsze jest, bo dla większości tu obecnych D40x jest zabawką