PDA

Zobacz pełną wersję : Aparat na wyjazdy do 3k (dla amatora)

Strony : [1] 2

kasiab
22-10-2017, 11:29
Cześć.

kompletnie nie znam się na aparatach, dopiero zaczęłam grzebać na forum, bo planuje zakup aparatu na wyjazdy (budżet do ok. 3k).

Zależy mi na dobrej jakości, ostrych, pełnych kolorów zdjęciach i szybkim działaniu. Będę też robić zdjęcia w nocy. Aparat na tyle mały, żeby zmieścił się do torebki.
Nie chcę wymieniać obiektywów w zależności od światła, oświetlenia itp. Aparat ma być łatwy w użyciu i intuicyjny.

Nie wiem, który powinnam wybrać, czy warto dopłacać do Sony A6000 (2500 PLN), czy brać Sony Cyber-shot DSC-RX100 za 1500 PLN. Może jakieś inne propozycje?

W sklepie od razu odradzili mi A6000, właśnie ze względu na konieczność doboru obiektywu do różnych "scenerii", ale widziałam, że na forum polecacie ten sprzęt, nawet dla kompletnych amatorów.

Pozdrawiam

Umbra
22-10-2017, 11:58
Konieczności wymiany obiektywu nie ma, ale fajnie mieć taką opcję. Miałem a6000 i byłem zadowolony. :) Co to znaczy zdjęcia w nocy? Widoczki? Będzie potrzebny statyw.

kasiab
22-10-2017, 12:25
tak, dokładnie chodzi o widoki w nocy, panoramy miasta itp.

ralf
24-10-2017, 07:22
Zastanów się jeszcze nad Sony RX100m3. Całkiem udana konstrukcja. Zresztą przeczytaj specyfikację czy Ci coś takiego odpowiada.

darekw1967r
28-10-2017, 09:18
tak, dokładnie chodzi o widoki w nocy, panoramy miasta itp.

Jak do tego to... A6000 + kit ale nie wiem czy to jest zestaw "do torebki".
Z drugiej strony mozesz dokupic jasna stalke pod... nocne foty ;)

tomfoot
28-10-2017, 09:28
Canon g7x

kasiab
29-10-2017, 18:32
A w czym G7 X będzie lepszy od np. Sony RX100m3?
Zastanawiam się jeszcze nad Lumix DMC-LX15.

dannywrocek
30-10-2017, 12:58
Zastanawiam się jeszcze nad Lumix DMC-LX15.