Zobacz pełną wersję : [ Motoryzacja ] Q7 w przerwie w pracy
krotki90
28-10-2015, 15:25
1.
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2015/10/sUNSsI-2.jpg
źródło (http://imagizer.imageshack.us/a/img907/8529/sUNSsI.jpg)
Krótka przerwa, nie było możliwości przedstawienia przeszkadzajacych elementow
Rafał_Sz
28-10-2015, 15:34
Encyklopedyczny przykład jak nie powinno się robić zdjęcia samochodu.
P.S. Jeśli zasłaniasz numery (po co?) to zrób to też w odbiciu.
Nie podoba się. Bałagan przyćmił całą koncepcję, a szczegóły w czerni toną. Wyszło: pstryknąłem i się pochwalę. Do takich fotek polarek się przydaje, aby zniwelować odbicia.
... za to logo autora ma ładną czcionkę ;)
krotki90
28-10-2015, 15:49
Jestem początkujący
Wiem można prosić jakieś wskazówki, jak powinno to wygladac.
I jak to klasycznie powinno wyglądać jak padło okreslenie
- - - - kolejny post - - - - - -
I za wszelkie wskazówki będę wdzięczny wykończenia człowiek uczy się na błędach
Dla mnie co widać.... podłoga, twój podpis, stolik z jakąś metalową tubą, cenzura na tablicy.
Niestety samochodu tutaj nie widać.
I za wszelkie wskazówki będę wdzięczny wykończenia człowiek uczy się na błędach
Zacznij od tego, od czego zaczyna się w fotografii - od kompozycji, bo tu nie jest dobrze. Do samochodów filtr polaryzacyjny to podstawa - bez tego nawet nie ma się co zabierać do roboty (szczególnie w takich warunkach, jakie miałeś). Cienie owszem - są potrzebne, ale niech cały spód samochodu nie tonie w czerni-zlał się z podłogą. Dodatkowo zdjęcie jest przeostrzone. Jeśli nie masz czasu na przestawianie gratów dookoła i pomyślenie nad kadrem, to lepiej w ogóle nie wyciągaj aparatu (no chyba, że nie masz zamiaru pokazywać tu tych zdjęć) - szkoda Twojej energii. Lepiej w tym czasie przeczytaj choć stronę na szerokim kadrze, czy jakiejś takiej stronie - więcej wniesie.