Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Domyślnie Q7 w przerwie w pracy

1.

Krótka przerwa, nie było możliwości przedstawienia przeszkadzajacych elementow

Domyślnie

Encyklopedyczny przykład jak nie powinno się robić zdjęcia samochodu.

P.S. Jeśli zasłaniasz numery (po co?) to zrób to też w odbiciu.
    To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

Domyślnie

Nie podoba się. Bałagan przyćmił całą koncepcję, a szczegóły w czerni toną. Wyszło: pstryknąłem i się pochwalę. Do takich fotek polarek się przydaje, aby zniwelować odbicia.
    ... za to logo autora ma ładną czcionkę
    Tutaj jest... podpis

Domyślnie

Jestem początkujący
    Wiem można prosić jakieś wskazówki, jak powinno to wygladac.

I jak to klasycznie powinno wyglądać jak padło okreslenie

- - - - kolejny post - - - - - -

I za wszelkie wskazówki będę wdzięczny wykończenia człowiek uczy się na błędach

Domyślnie

Dla mnie co widać.... podłoga, twój podpis, stolik z jakąś metalową tubą, cenzura na tablicy.
    Niestety samochodu tutaj nie widać.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez krotki90 Zobacz posta

I za wszelkie wskazówki będę wdzięczny wykończenia człowiek uczy się na błędach
    Zacznij od tego, od czego zaczyna się w fotografii - od kompozycji, bo tu nie jest dobrze. Do samochodów filtr polaryzacyjny to podstawa - bez tego nawet nie ma się co zabierać do roboty (szczególnie w takich warunkach, jakie miałeś). Cienie owszem - są potrzebne, ale niech cały spód samochodu nie tonie w czerni-zlał się z podłogą. Dodatkowo zdjęcie jest przeostrzone. Jeśli nie masz czasu na przestawianie gratów dookoła i pomyślenie nad kadrem, to lepiej w ogóle nie wyciągaj aparatu (no chyba, że nie masz zamiaru pokazywać tu tych zdjęć) - szkoda Twojej energii. Lepiej w tym czasie przeczytaj choć stronę na szerokim kadrze, czy jakiejś takiej stronie - więcej wniesie.