Zobacz pełną wersję : Yongnuo Speedlite YN-568EX II + D5300
misiek-1984
04-03-2015, 18:27
Witam
Wiem, że podobny temat był poruszany bardzo niedawno ale jako laik mam pytanie . Chciałbym zakupić wspomnianą lampę do mojego Nikona d5300. Całkowicie nie znam się na tych wszystkich danych umieszczonych przez producenta. Zależy mi na HSS. Moje pytanie jest następujące, czy ta lampa jest w pełni kompatybilna z moim aparatem?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Łukasz
Przemek-83
04-03-2015, 18:33
Nie znasz się na parametrach a chcesz ją kupić? Więc na podstawie czego ją wytypowałeś?
misiek-1984
04-03-2015, 18:36
Cena i bezprzewodowość. Potrzebuje robić foty rybą i mieć światło z góry. I też trochę popytałem oczywiście.
Przemek-83
04-03-2015, 18:42
Tak myślałem, że cena była kluczowym czynnikiem. Bezprzewodowość...jak to rozumieć? Masz na myśli fotocele?
Witam
Wiem, że podobny temat był poruszany bardzo niedawno ale jako laik mam pytanie .
Skoro wiesz, że był poruszany, to czemu go nie poszukałeś ??
Chciałbym zakupić wspomnianą lampę do mojego Nikona d5300. Całkowicie nie znam się na tych wszystkich danych umieszczonych przez producenta. Zależy mi na HSS.
To nie potrzebnie kupowałeś Nikon. Trzeba było kupić Canona, bo tylko tam jest HSS i to nie w każdym, a dopiero wyższych modelach.
W Nikonie jest auto FP. Ale nie uświadczysz tego w D5x00.
Moje pytanie jest następujące, czy ta lampa jest w pełni kompatybilna z moim aparatem?
Z góry dziękuję za pomoc.
Nie jest. Żadna Yongnuo nie jest w pełni kompatybilna - nie mają m.in. TTL-BL.
misiek-1984
04-03-2015, 18:54
Skoro wiesz, że był poruszany, to czemu go nie poszukałeś ??
To nie potrzebnie kupowałeś Nikon. Trzeba było kupić Canona, bo tylko tam jest HSS i to nie w każdym, a dopiero wyższych modelach.
W Nikonie jest auto FP. Ale nie uświadczysz tego w D5x00.
Nie jest. Żadna Yongnuo nie jest w pełni kompatybilna - nie mają m.in. TTL-BL.