Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Domyślnie Yongnuo Speedlite YN-568EX II + D5300

Witam
    Wiem, że podobny temat był poruszany bardzo niedawno ale jako laik mam pytanie . Chciałbym zakupić wspomnianą lampę do mojego Nikona d5300. Całkowicie nie znam się na tych wszystkich danych umieszczonych przez producenta. Zależy mi na HSS. Moje pytanie jest następujące, czy ta lampa jest w pełni kompatybilna z moim aparatem?
    Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
    Łukasz

Domyślnie

Nie znasz się na parametrach a chcesz ją kupić? Więc na podstawie czego ją wytypowałeś?
    D5100 / S17-50 F2.8 /Metz52

Domyślnie

Cena i bezprzewodowość. Potrzebuje robić foty rybą i mieć światło z góry. I też trochę popytałem oczywiście.

Domyślnie

Tak myślałem, że cena była kluczowym czynnikiem. Bezprzewodowość...jak to rozumieć? Masz na myśli fotocele?
    D5100 / S17-50 F2.8 /Metz52

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez misiek-1984 Zobacz posta
    Witam
    Wiem, że podobny temat był poruszany bardzo niedawno ale jako laik mam pytanie .
    Skoro wiesz, że był poruszany, to czemu go nie poszukałeś ??

Chciałbym zakupić wspomnianą lampę do mojego Nikona d5300. Całkowicie nie znam się na tych wszystkich danych umieszczonych przez producenta. Zależy mi na HSS.
    To nie potrzebnie kupowałeś Nikon. Trzeba było kupić Canona, bo tylko tam jest HSS i to nie w każdym, a dopiero wyższych modelach.

W Nikonie jest auto FP. Ale nie uświadczysz tego w D5x00.

Moje pytanie jest następujące, czy ta lampa jest w pełni kompatybilna z moim aparatem?
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Nie jest. Żadna Yongnuo nie jest w pełni kompatybilna - nie mają m.in. TTL-BL.
    Certo Six 2.8/80, Zenity, Praktica BX20
    Nikon
    D7000; S17-50/2.8, D610; 16--200/2.8, T70-300USD | Metz 50 AF-1

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez GonzoG Zobacz posta
    Skoro wiesz, że był poruszany, to czemu go nie poszukałeś ??