Zobacz pełną wersję : Sony vs Samsung
Hej, szukam aparatu kompaktowego z wymiennymi obiektywami i matrycą APSC. Liczy się dla mnie jakość obrazu JPEG. Nie interesuje mnie wizjer. Mam na oku dwa modele Sony A5100 + 20mm f/2,8 oraz Samsug NX500 z kitem lub 16mm f/2,4 który ukaże się w marcu. Co Wy wybralibyscie, cena tutaj jest drugorzędna bo NX na początku na pewno będzie droższy. Najważniejsze to czy matryca Samsunga zaczerpnięta z większego modelu pokonuje ta od Sony?
Daniel*1977
13-02-2015, 19:57
O Sony się nie wypowiem, ale tu możesz obejrzeć moje zdjęcia z NX1 (https://s.yimg.com/pw/images/spaceball.gif.v999.1423850160?images/spaceball.gif.37), na pewno NX500 będzie równie szybki i dokładny, ponieważ będzie miał to co NX1 poza obudową.
Lucas1981r
13-02-2015, 20:06
z tych co wymieniles ja bralbym Samsunga,a patrzyles jeszcze na Fuji?
Nie chce Fuji bo zależy mi na trybie HDR i trybie panoramy, wiem wiem to nieprofesjonalne ale nie jestem profesjonalnym fotografem, nie stałem nawet koło niego a lubię te tryby. Twierdzicie wiec ze Samsung bebechami wygrywa zdecydowanie z Sony? Mówisz ze będzie tak samo szybki i dokładny jak NX1 no pewnie tak bo bebechy te same pytanie tylko czy NX1 jest ponad A6000?
NX500 jeszcze nikt nie miał w ręku, a NX1 oficjalnie nie jest jeszcze dostępny u nas w sklepach, więc tak naprawdę trudno cokolwiek powiedzieć.
To prawda a możecie mi coś powiedzieć o obiektywie samsunga kit w NX500 czy to dobre szkło czy lepsze od 20mm f/2,8 Sony?
Nie wiem, który obiektyw będzie w komplecie z NX500 - o który Ci chodzi? Samsung robi cztery zoomy "standardowe".
Prawdopodobnie 16-50mm f/3,5-5,6
To dobry obiektyw, a czy lepszy od Sony - nie wiem, nie używałem Sony. Teoretycznie Sony powinno być lepsze jako stałka.
I cały czas nie mogę się zdecydować, cenowo wychodzi podobnie, zmieszczę się w 3000PLN. Co do A5100 oglądałem go ale jakość wykonania mnie bardzo zniechęciła. Będę bardzo wdzięczny za każda z Waszych opinii co wybrać.
Sony A6000 + 20mm f/2,8