Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Sony vs Samsung

Domyślnie Sony vs Samsung

Hej, szukam aparatu kompaktowego z wymiennymi obiektywami i matrycą APSC. Liczy się dla mnie jakość obrazu JPEG. Nie interesuje mnie wizjer. Mam na oku dwa modele Sony A5100 + 20mm f/2,8 oraz Samsug NX500 z kitem lub 16mm f/2,4 który ukaże się w marcu. Co Wy wybralibyscie, cena tutaj jest drugorzędna bo NX na początku na pewno będzie droższy. Najważniejsze to czy matryca Samsunga zaczerpnięta z większego modelu pokonuje ta od Sony?

Domyślnie

O Sony się nie wypowiem, ale tu możesz obejrzeć moje zdjęcia z NX1 , na pewno NX500 będzie równie szybki i dokładny, ponieważ będzie miał to co NX1 poza obudową.

Domyślnie

z tych co wymieniles ja bralbym Samsunga,a patrzyles jeszcze na Fuji?

Domyślnie

Nie chce Fuji bo zależy mi na trybie HDR i trybie panoramy, wiem wiem to nieprofesjonalne ale nie jestem profesjonalnym fotografem, nie stałem nawet koło niego a lubię te tryby. Twierdzicie wiec ze Samsung bebechami wygrywa zdecydowanie z Sony? Mówisz ze będzie tak samo szybki i dokładny jak NX1 no pewnie tak bo bebechy te same pytanie tylko czy NX1 jest ponad A6000?
    Ostatnio edytowane przez emerlu ; 13-02-2015 o 20:22

Domyślnie

NX500 jeszcze nikt nie miał w ręku, a NX1 oficjalnie nie jest jeszcze dostępny u nas w sklepach, więc tak naprawdę trudno cokolwiek powiedzieć.

Domyślnie

To prawda a możecie mi coś powiedzieć o obiektywie samsunga kit w NX500 czy to dobre szkło czy lepsze od 20mm f/2,8 Sony?

Domyślnie

Nie wiem, który obiektyw będzie w komplecie z NX500 - o który Ci chodzi? Samsung robi cztery zoomy "standardowe".

Domyślnie

Prawdopodobnie 16-50mm f/3,5-5,6

Domyślnie

To dobry obiektyw, a czy lepszy od Sony - nie wiem, nie używałem Sony. Teoretycznie Sony powinno być lepsze jako stałka.

Domyślnie