Zobacz pełną wersję : Aparacik
Witam,
Jestem nowy i pewnie posypia sie komentarze typu poszukaj na forum :)
Mam pytanko szukam aparatu do 3000 tys zl
Rozgladalem sie za 5300 plus obiektyw 18x140 ewentualnie d7000 albo d7100 ale ten juz znacznie przekracza budzet
Dodam jeszcze ze jestem amatorem i fotki bede robil do uzytku wlasnego ale mam zamiar kupic cos dobrego
Pozdrawiam
To kup 5300 z tym szkłem, skoro pozostałe przekraczają budżet. Nie wiem, w czym użytkownicy forum mają Ci pomóc przy takich zastosowaniach? Masz jeszcze Pentaxy, Sony, Canony, bezlusterkowce...
Idź do sklepu, weź aparat do ręki - jak Ci się spodoba, to go bierz, jak nie to sprawdź inny.
Pomogłem? :mrgreen:
Kup sobie Iphona z aparatem, wystarczy w zupelnosci. Zastanawiales sie po co Ci lustrzanka i dlaczego Nikon? Lustrzanke warto kupic tylko w bardzo ograniczonym zakresie potrzeb, mniejsze i lepsze sa bezlusterkowce dla amatora i nie tylko
konradzik
15-01-2015, 19:57
to nie kompakt ze jedno szklo wystarczy do wszystkiego :) Kup bezlusterkowca badz dobry kompakt
Było... Lustrzanka Nikona, Canona, Sony itp. to system. A system to worek bez dna. Za chwilę będziesz chciał: inny obiektyw, lampę, kolejny obiektyw, gripa, trzeci obiektyw, statyw, drugą lampę, odpałki, sprzedaż obiektywy by kupić inny, wymienisz body na nowsze, kupisz statywy i parasolki i... tak w kółko. Zastanów się czy Ciebie to bawi. Jak tak kup to co zaproponowano wyżej. Jak nie jesteś pewien - szkoda kasy. Rozejrzyj się za używką, pobaw się. Jak stwierdzisz, że to nie Twoja bajka sprzedasz z małą stratą. Jak stwierdzisz, że to Twoja bajka też sprzedasz, bo to system ;)
GaijinPawel
15-01-2015, 21:20
Dobrze koledzy radzą. Musisz się dobrze zastanowić. Teraz bezlusterkowce są dobrą alternatywą dla amatorów w stosunku do lustrzanek. Ale jeśli zamierzasz rozpocząć przygodę z fotografią to kupuj lustrzankę i do tego dobre szkło.
spiritus
15-01-2015, 21:22