Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Aparacik

Domyślnie Aparacik

Witam,
    Jestem nowy i pewnie posypia sie komentarze typu poszukaj na forum
    Mam pytanko szukam aparatu do 3000 tys zl
    Rozgladalem sie za 5300 plus obiektyw 18x140 ewentualnie d7000 albo d7100 ale ten juz znacznie przekracza budzet

Dodam jeszcze ze jestem amatorem i fotki bede robil do uzytku wlasnego ale mam zamiar kupic cos dobrego

Pozdrawiam

Domyślnie

To kup 5300 z tym szkłem, skoro pozostałe przekraczają budżet. Nie wiem, w czym użytkownicy forum mają Ci pomóc przy takich zastosowaniach? Masz jeszcze Pentaxy, Sony, Canony, bezlusterkowce...
    Idź do sklepu, weź aparat do ręki - jak Ci się spodoba, to go bierz, jak nie to sprawdź inny.

Pomogłem?
    Object error. Unable to run this script. Program terminated!

Domyślnie

Kup sobie Iphona z aparatem, wystarczy w zupelnosci. Zastanawiales sie po co Ci lustrzanka i dlaczego Nikon? Lustrzanke warto kupic tylko w bardzo ograniczonym zakresie potrzeb, mniejsze i lepsze sa bezlusterkowce dla amatora i nie tylko

Domyślnie

to nie kompakt ze jedno szklo wystarczy do wszystkiego Kup bezlusterkowca badz dobry kompakt
    Fx, DX kilka słoików, Eizo, Epson Stylus Pro 9xxx 7xxx

Domyślnie

Było... Lustrzanka Nikona, Canona, Sony itp. to system. A system to worek bez dna. Za chwilę będziesz chciał: inny obiektyw, lampę, kolejny obiektyw, gripa, trzeci obiektyw, statyw, drugą lampę, odpałki, sprzedaż obiektywy by kupić inny, wymienisz body na nowsze, kupisz statywy i parasolki i... tak w kółko. Zastanów się czy Ciebie to bawi. Jak tak kup to co zaproponowano wyżej. Jak nie jesteś pewien - szkoda kasy. Rozejrzyj się za używką, pobaw się. Jak stwierdzisz, że to nie Twoja bajka sprzedasz z małą stratą. Jak stwierdzisz, że to Twoja bajka też sprzedasz, bo to system
    Tutaj jest... podpis

Domyślnie