Zobacz pełną wersję : Jastarnia - polecane noclegi
robin102
10-07-2014, 21:15
Kochani :) może polecicie jakieś fajne, czyste, sprawdzone miejsca na kilka dni nocnegów na Helu w Jastarni ewentualnie bliskiej okolicy.
sokolnik
10-07-2014, 21:39
jutro jadę na weekend do Wejherowa :) na Hel itp Chałupy będę przejazdem :)
oby pogoda nam sprzyjała :D
Znajomy był i poleca nocleg w Willa Zatoka
robin102
12-07-2014, 10:17
Ze zdjęć fajnie wygląda ta Willa Zatoka, ale niestety brak wolnych miejsc w stopniu absolutnym :)
stachmuszel
12-07-2014, 10:27
Generalnie bardzo polecam Jastarnię. Obok Ustki to najfajniejsze miejsce imho nad naszym morzem.
robin102
12-07-2014, 11:06
Wiem, wiej, jeżdżę tam od lat al teraz nieplanowanie wolny weekend mam wiec bym pojechał, ale miejsc w pensjonacie który znam nie ma wolnych.
stachmuszel
12-07-2014, 11:12
Tak naprawdę nie musisz na sile się tam pchać, pogoda się popsula. Ja jestem piec dni w Krynicy Morskiej. Cały czas był zar z nieba, ale od dzisiaj kilka dni ma być kiepskich.
To ja polecę Willę Pastelową - od 4 lat tam zamieszkuję.
Ps. Co do pogody to od wczoraj się popsuła. Dziś pada w zasadzie przez cały dzień - i chyba dlatego ludziska zrobili korek od Kuźnic w stronę Władysławowa.
stachmuszel
15-07-2014, 17:35
Po 8 dniach wrocilem z Krynicy Morskiej. Generalnie fajnie, poza żarciem, bo to jest tam tragiczne!!! Ale to chyba standard polskiego wybrzeża. Ceny może nie wysokie, ale jakość ...potworze....tragiczna.
stachmuszel (http://forum.nikoniarze.pl/member.php?u=8119) - a gdzie miałeś nocleg?
My z rodzinką na początku sierpnia jedziemy do Krynicy M. (już 3 rok będzie) i w sumie nie jest źle.
Ja tam np.: ryb nie lubię i wolę chyba naleśniki z mikrofali :D
Straszne tłumy na mieście, czasem aż trudno przejść.
W tym roku może na tą "supa-fast" motorówkę pójdę, choć nie wiem, czy nie wiem czy się w kapok zmieszczę :D
stachmuszel
15-07-2014, 20:55
stachmuszel (http://forum.nikoniarze.pl/member.php?u=8119) - a gdzie miałeś nocleg?