Zobacz pełną wersję : Nasze Góry....
Witajcie.
Mamy na forum wątek o kotach, psach, motorach...itd, to dlaczego nie możemy mieć o górach?
Może mógłby się sprzydać czasem taki wątek forumowiczom, którzy chcieliby się wybrać na jakąś wyprawę, szlak, albo zapytać o różne rzeczy i sprawy związane z wycieczkami w góry.
Nie mam wielkiego doświadczenia w chodzeniu po górach, ale jesli moderatorzy się zgodzą na ten wątek i nie zamknął go, to służe pomoca na tyle, na ile będę mógł:)
Może ktoś się dołączy i będziemy mogli sobie współnie pomgać?;)
Pozdrawiam i czekam na odzew:D
Ja się bardzo chętnie dołącze, bo dla mnie Tatry to jedno z nielicznych miejsc gdzie mnie w kraju ciągnie połazić i po fotografować. Chętnie podejmę dyskusję i służę pomocą, choć są na pewno lepsi w znajomości gór wśród nas, więc warto aby się tu ujawnili ;-)
no i super, juz nas dwóch jest, może wiecej się ludzi dołączy, bo fajnie by było, jak by temat się rozwinął i nie koniecznie tylko o tatrach, bo przecież mamy wiele innych pięknych gór;)
a tak na początek, żeby było o czym mówić;D
Czy miał ktoś do czynienia z wkładkami żelowymi do butów, bo za każdym razem jak schodze do moka i musze wracać asfaltem, to mam ochotę moje buciory wyrzucić.
Pomyslałem, że może nie byłby to głupi pomysł zakupić takie, czy ktoś już to testował?
Czemu to ma służyć? Jest sporo miejsc poświęconych wyłącznie turystyce górskiej, w sumie można też pogadać o tym jakie skarpety pasują do klapek kubota.
Poza tym zaczynasz o jakichś szlakach, wyprawach a w końcu pytasz o jakiś fajans w postaci wkładek do butów...
Amadeusz
31-07-2013, 23:37
http://wiadomosci.onet.pl/prasa/bangladesz-pod-gubalowka/mlzy0
http://wiadomosci.onet.pl/prasa/bangladesz-pod-gubalowka/mlzy0
Dlatego Zakopane widuję dwa razy: gdy przyjeżdżam i wyjeżdżam. Resztę czasu spędzam na szlaku lub w schroniskach :P
Czemu to ma służyć? Jest sporo miejsc poświęconych wyłącznie turystyce górskiej, w sumie można też pogadać o tym jakie skarpety pasują do klapek kubota.