Zobacz pełną wersję : [ Sport ] Tour de Pologne
Witam serdecznie wszystkich!
Nazywam się Iza i właściwie jestem tutaj po raz pierwszy. Jestem amatorką, taką bardzo, jeśli chodzi o zdjęcia i dopiero się uczę. Uwielbiam robić zdjęcia sportowcom, a szczególnie kolarzom, dlatego właśnie kolarze z zeszłorocznego Tour De Pologne tutaj się znajdują poniżej.
Osobiście to jestem zadowolona z tych zdjęć, ale chętnie poczytam opinie niezadowolonych, bo chyba po to na tym forum się znalazłam.
Pozdrawiam!
1.
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img108.imageshack.us/img108/2381/tdpyr5.jpg)
2.
źródło (http://img264.imageshack.us/img264/5728/tdp2ow7.jpg)
3.
źródło (http://img88.imageshack.us/img88/7288/tdp3sv9.jpg)
Jak dla mnie ok. Tylko chyba zle zrozumialem -- lubisz fotografowac tylko sportowcow, a sam sport juz nie?! Pytam, bo nie widze zdjec z samego wyscigu...
Jeśli chodzi o sportowców, to robie im zdjęcia zarówno podczas spoczynku:) jak i podczas zawodów. Jednakże akurat zdjęcia z Tour de Pologne nie wyszły za dobre... za dużo ich tam było i za szybko się ruszali:) Z innych zawodów na szczęście coś tam powychodziło. Tak więc jak znajdę coś naprawdę ładnego (lub zrobię wkrótce) to na pewno zamieszczę jakieś "w ruchu"
Pozdrawiam
Eeee tam, zaraz niezadowolonych. Dobrze jest.
nie wyszły za dobre... za dużo ich tam było i za szybko się ruszali
Używasz trybu AUTO (tzw. "zielony program") i nieraz może Cię to wyprowadzić w maliny, czyli możesz stracić kontrolę nad parametrami zdjęć...
Akurat te, statyczne, są bardzo ładne. Czy świadomie użyłaś takiej głębi ostrości?