PDA

Zobacz pełną wersję : [ Sport ] Tour de Pologne

witch81
07-03-2007, 01:53
Witam serdecznie wszystkich!

Nazywam się Iza i właściwie jestem tutaj po raz pierwszy. Jestem amatorką, taką bardzo, jeśli chodzi o zdjęcia i dopiero się uczę. Uwielbiam robić zdjęcia sportowcom, a szczególnie kolarzom, dlatego właśnie kolarze z zeszłorocznego Tour De Pologne tutaj się znajdują poniżej.
Osobiście to jestem zadowolona z tych zdjęć, ale chętnie poczytam opinie niezadowolonych, bo chyba po to na tym forum się znalazłam.
Pozdrawiam!

1.

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img108.imageshack.us/img108/2381/tdpyr5.jpg)

2.

źródło (http://img264.imageshack.us/img264/5728/tdp2ow7.jpg)

3.

źródło (http://img88.imageshack.us/img88/7288/tdp3sv9.jpg)

stig
07-03-2007, 08:11
Jak dla mnie ok. Tylko chyba zle zrozumialem -- lubisz fotografowac tylko sportowcow, a sam sport juz nie?! Pytam, bo nie widze zdjec z samego wyscigu...

witch81
07-03-2007, 10:35
Jeśli chodzi o sportowców, to robie im zdjęcia zarówno podczas spoczynku:) jak i podczas zawodów. Jednakże akurat zdjęcia z Tour de Pologne nie wyszły za dobre... za dużo ich tam było i za szybko się ruszali:) Z innych zawodów na szczęście coś tam powychodziło. Tak więc jak znajdę coś naprawdę ładnego (lub zrobię wkrótce) to na pewno zamieszczę jakieś "w ruchu"
Pozdrawiam

odie
07-03-2007, 11:44
Eeee tam, zaraz niezadowolonych. Dobrze jest.

ekonet
07-03-2007, 11:59
nie wyszły za dobre... za dużo ich tam było i za szybko się ruszali
Używasz trybu AUTO (tzw. "zielony program") i nieraz może Cię to wyprowadzić w maliny, czyli możesz stracić kontrolę nad parametrami zdjęć...
Akurat te, statyczne, są bardzo ładne. Czy świadomie użyłaś takiej głębi ostrości?

witch81
07-03-2007, 15:40