Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Tour de Pologne

Domyślnie Tour de Pologne

Witam serdecznie wszystkich!

Nazywam się Iza i właściwie jestem tutaj po raz pierwszy. Jestem amatorką, taką bardzo, jeśli chodzi o zdjęcia i dopiero się uczę. Uwielbiam robić zdjęcia sportowcom, a szczególnie kolarzom, dlatego właśnie kolarze z zeszłorocznego Tour De Pologne tutaj się znajdują poniżej.
    Osobiście to jestem zadowolona z tych zdjęć, ale chętnie poczytam opinie niezadowolonych, bo chyba po to na tym forum się znalazłam.
    Pozdrawiam!

1.

2.

3.

Domyślnie

Jak dla mnie ok. Tylko chyba zle zrozumialem -- lubisz fotografowac tylko sportowcow, a sam sport juz nie?! Pytam, bo nie widze zdjec z samego wyscigu...
    D3s, D3, D800 | 14-24, 24-70, 70-200 VR2, S 35/1.4, N 50/1.4D, S 85/1.4, T 90Di, PC28 | SB910, SU800, PIXEL KING | Man 055 ProB + 410 | LowePro 650, Tamrac exp 8x
    www.SALDAT.pl

Domyślnie

Jeśli chodzi o sportowców, to robie im zdjęcia zarówno podczas spoczynku jak i podczas zawodów. Jednakże akurat zdjęcia z Tour de Pologne nie wyszły za dobre... za dużo ich tam było i za szybko się ruszali Z innych zawodów na szczęście coś tam powychodziło. Tak więc jak znajdę coś naprawdę ładnego (lub zrobię wkrótce) to na pewno zamieszczę jakieś "w ruchu"
    Pozdrawiam

Domyślnie

Eeee tam, zaraz niezadowolonych. Dobrze jest.
    Pozdrawiam, Jan Zieliński
    HW: D200, S10-20/4-5.6, N24-70/2.8, S70-200/2.8, SB-600
    www.gtfoto.pl

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez witch81 Zobacz posta
    nie wyszły za dobre... za dużo ich tam było i za szybko się ruszali
    Używasz trybu AUTO (tzw. "zielony program") i nieraz może Cię to wyprowadzić w maliny, czyli możesz stracić kontrolę nad parametrami zdjęć...
    Akurat te, statyczne, są bardzo ładne. Czy świadomie użyłaś takiej głębi ostrości?
    Krzysztof Paszkiewicz

Domyślnie