Zobacz pełną wersję : Aparat do 2000 zł
Witam wszystkich!
Jestem początkującym amatorem i chce się przesiąść z kompakta na lustrzankę. Budżet do 2000 zł im mniej tym lepiej. Sprzęt na pewno używany. Obiektem fotografii będzie głównie moje małe dziecko, a także pewnie krajobrazy, imprezy okolicznościowe. Proszę o pomoc w wyborze aparatu
Przejrzyj forumową giełdę, na 100% znajdziesz coś ciekawego.
Za 2000 da się już wyrwać D90 a to ciekawa propozycja :)
Marzy mi się D90, ale ona przekracza mój budżet, chyba że mówimy o samym body, giełdę na forum przejrzałem. Nie znalazłem nic w tej cenie. Czy warto kupywać np. D80 lu D70, czy szukać D90 w dobrej cenie. Znalazłem też lustrzanki Nikona oczywiście z możliwości nagrywania filmów. Co myślicie o takim aparacie.
Za 2000 upolujesz D90 z kitem 18-55 VR, który jest bardzo dobry jak za swoją cenę (wg mnie nie ustępuje jakością obrazu od 18-105, tylko szukaj wesji VR lub ED II). A jak kompletnie przypolujesz to dorwiesz dodatkowo w zestawie z kartą, dodatkową baterią i torbą. Przy szukaniu używanego sprzętu cierpliwość jest cnotą :D Coś o tym wiem:) Ogólnie to nie ejst najlepszy czas na zaukup sprzętu bo ceny Nikona po powodzi w Tajlandii poszybowały w niektórych przypadkach nawet o 20%.
pogrodnik
13-02-2012, 10:08
Ja bym w tej kwocie polecił taki zestaw.
http://allegro.pl/nikon-d40-sb600-velbon-df60-idealny-zestaw-i2106772208.html
Ewentualnie D80 (ok. 1000 - 1100) + do tego obiektyw.
Chciałbym na parę lat mieć body, ewentualnie w tym czasie dokupywać optykę, więc szukam dobrego rozwiązania
Daniel_Foto
13-02-2012, 11:59
A więc ja bym doradził coś takiego jak D70s + 18-200 VR + SB600. Już uzasadniam. D70s to w brew pozorom fajny korpus. N18-200, fajny spacer zoom daje dobry jakościowo obrazek. A lampka to tak do zestawu w razie jakby było ciemno.
Kolejnym zestawem mógłby być D80 + 18-135 i tutaj bez lampki. D80 lepszy korpus od D70s ale dostajesz słabsze szkło (nie czytałem o nim zbyt wiele dobrego) ale też go nie miałem.